mylifeandmorestuff

Direktlänk till inlägg 30 maj 2012

Blogg test/lista för allmän tråkighet :/

Av helen - 30 maj 2012 17:30

STEG 1
Namn: Helen :)
Födelseplats: Borås sjukhuset
Bor: Söderåkar,torsås komun
Ögonfärg: Mörk bruna
Hårfärg: Den vanliga är iaf mörkbrun
Skostorlek: 39
Civilstatus: Singel
Höger eller vänsterhänt:Höger

STEG 2
Skor som du bar idag: Blåa converse med mönster
Dina svagheter: Säger jag inte...
Rädsla:Att folk ska mobba och tycka illa om mig, höjder,spindlar (lite grana) annars inte så mycket

STEG 3
Första tanke när du vaknar: Fallande nebbdjur... :P
När somnar du:En person <3

STEG 4
Pepsi eller Coca Cola:
McDonalds eller Frasses:
Vans eller Converse:
Lipton Ice Tea eller Nestea:
Choklad eller vaniljglass:

STEG 5
Svär du?: Ibland när jag blir Riktigt arg
Sjunger du?: När ingen annan utan min familj hör...
Duschar du varje dag? Varanan dag (eller hur det nu stavas)
Röker du?: Har gjort det en gång i tiden men ska aldrig må så dåligt igen
Gillar du skolan?: Gillar att träffa kompisarna och geografin :)
Har du bra självförtroende?:Haha... dom som känner mig vet att jag inte har det.Har sämst själförtroende och självkänsla 
Kommer du överens med dina föräldrar?:Sådär...

STEG 6
Har du under den senaste månaden..

Druckit alkohol ? Nää
Rökt?: Nää
Shoppat: Japp
Ätit en hel ask müsli?: Nää
Ätit sushi?: Nää
Stått på scen?Jaa;P
Skejtat: Japp <3
Bakat?: Nää
Stulit : Nää
Rakat dig?: WTF
Kysst någon?:Nepp
Kramat någon?:Aa...

STEG 7
Har du någonsin..

Däckat eller varit jättefull?: Öh nää
Varit full?: Tror det
Blivit kallad hora? Japp... hatar dom som sa det också så!
Blivit nerslagen?Många gånger fast mest jag som slåt ner någon.. 
Busring någon?: Haha aa senast var ju när jag stog i fritan,as kul när han ringde tillbaka också:P
Gjort något som du ångrade?: Många gånger...
Fått IG i nått ämne eller på något prov? Japp!
Kastat en sten på nån ruta?:Aa, fast rutan gick inte sönder

STEG 8
I framtiden..

Namn på barn? Öh...
Hur vill du dö?Wtf..Vill väll inte dö
Vad vill du bli när du blir gammal?Multimiljonär för att ha sålt flest julia tidningar i hela norden:)

STEG 9
Antal människor du skulle ge ditt liv för? Några..
Antal CD-skivor du äger? Orkar inte räkna
Antal piercings?:Inga
Antal tatueringar?: Räknas tugummi tatueringar?:)
Hur många gånger har du varit med i tidningen?:4-5 gånger tror jag

STEG 10
Vad ska du göra i sommar?:Resemålen och sånt är lite oklart (förutom att jag ska följa med Leona till öland) men annars sova,sola,bada och ha kul med alla kompisarna
Vad ska du göra i vinter?: Frysa ihäl..Nää men man kanske planerar in att vi ska till Thailand i tre månader (vill värkligen inte det :'((( )
När tar du studenten?: Om 6-8 år något sånt
Vad gör du efter grundskolan?Hm.. ska försöka hitta ett gymnasium där man kan gå på stylist programet men det är väldigt oklart om jag ska flytta eller inte då (kanske flyttar redan iår)
Ska du bo i Sverige när du börjar jobba? Kanske
Vad händer till helgen? Ska passa en katt i bergkvara men måste va med någon kanske
Vad vill du helst göra just nu?Bli klar med detta testet!

STEG 11
Vill du ha pojk/flickvän?Vet inte:S
Vad tittar du först på hos killar/tjejer? Ögonen, leendet och klädstilen kanske^^
Vilka av dina kompisar tror du kommer hitta en pojk/flickvän först?:Alla utom jag :P
Vem är den perversaste person du känner? Leona
Hur många gånger har du varit utomlands? Väldigt bra fråga för jag har varit i 25-27 länder + alla gångerna jag varit i danmark,tyskland,thailand och turkiet,belgien,polen,frankrike som jag har varit i mer än två gånger så om man räknar allt så blir det ungefär 56 gånger men kan ha varit mer (orkar inte räkna just nu)
Vilket land är bäst?Åhh en till svår fråga , men om jag ska vara ärlig så är det bästa landet/länderna jag har varit i är:Italien,Belgien,Kap verde och Slovenien (men Slovenien och Italien är dom finaste länderna)

 
 
Ingen bild

Leona:)

30 maj 2012 19:33

Så jag är pervers verkligen? Helen då.. Trodde inte jag att jag var :( Stackars mig :(

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av helen - 20 december 2014 21:33

... Okej, jag vet att detta kan säga tusen ord och så. Och detta beslutet gjorde jag för bara några minuter sedan för jag känner att jag inte hinner lägga ner tid som jag gjorde i 7:an på inlägg om varje dag , det går bara inte längre. + så vill jag ...

Av helen - 4 november 2014 07:44

godmorgon/ Ohayou! Sitter just nu på bussen på väg till skolan. :) Helt vanlig dag. Igår så blev mitt rum klart ( dock så var det väldigt svårt att få upp den ena tapeten ://) Och jag sov i mitt rum denna natten. Jag tittade också på en film som m...

Av helen - 3 november 2014 12:26

helliu! ^u^ Sitter just nu på en säng på Ikea och väntar på att mamma ska bli klar med beställningen av vårat kök. :) Har haft utvecklingssamtal i en halvtimme. Det gick bra! ?? :) Och sen så hade vi ledigt resten av dagen. Senare så ska jag förs...

Av helen - 2 november 2014 20:00

Hejsan!  Nu är det Söndag och hela lovet har iprincip gått.  Jag har spenderat lovet några dagar hos min moster, hos Gabriel, på en lite jobbig händelse som hände under marknads dagen, hos Saga och i Växjö.  Pallar inte berätta i detalj men sam...

Av helen - 25 oktober 2014 13:15

Tänkte att jag kunde göra ett inlägg om bilder o text från dåtid till nutid och se tillbaka på hur mycket jag förändrats. :)   Då kör vi!   2008 - Det var då vi flyttade till Skene och som jag började ta egna bilder,förut så tog mamma alla ...

Presentation


Konnichiwa!
Jag är en tjej på 16 år som gillar
Att skriva, Pastel, Pastel Goth, Anime, Serier, Att rita och vara med kompisar.
Jag går i 1:an på Gymnasiet, Samhällslinjen och läser också språket Japanska.✌ Läs min blogg för mer info! Mata Ne!:3

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilken choklad av marabou choklad är bäst
 Mjölk choklad
 Vit choklad
 Daim choklad
 Mint krokant
 Jordgubb
 Schweizer nöt
 Polka
 Mörk choklad
 Digestive
 Non stop

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik





Loockbook :)


Ovido - Quiz & Flashcards