mylifeandmorestuff

Direktlänk till inlägg 2 juni 2014

Det var LÄNGE SEDAN jag bloggade :/...

Av helen - 2 juni 2014 17:07

.... Hejsan! Fy va längesen jag bloggade :( Sorry for that men det har varit as mycket och ahr helt enkelt inte orkat i överhuvd taget att någonsin ta tag i bloggandet.Well , jag är äntligen här nu och det är nog det som räknas.:) Det är nu bara en vecka kvar tills vi slutar 9:an och det är jäkligt blandade känslor. Jag har ju längtat så sjukt mycket till sommaren men det har gått alldeles för fort tycker jag! xc Men det är väl bara att försöka hänga med så gott det går.;) Imon åker vi till Öland på klassresa och sedan har vi ledigt på fredag och lördag så blir det Liseberg! :)

Nu kan jag berätta lite om min dag :)

Idag så har vi nästan inte haft några vanliga lektioner eftersom allt är i princip klart och betygen sätts imon. Vi hade Sy slöjd men min tröja var hemma så jag kunde inte göra någonting nästan. -.- Jag hittade ett fint tyg som jag behållde iaf! :) 

Sedan skulle vi haft läsning men vi planerade istället inför klassresan och muckvagnen. Blev lite små besviken för att vi inte kunde lämna hem alla för det hade varit awesome , men jag förstår ju också varför, det skulle säkert ta mer än 1 timme.:p

Jag lyssnade sen på när de snackade om det tills vi Eva kom och då hade vi So , eller aa vi kollade på film. :) Mrs. Doubtfire. :=)

Och så var det betygsamtal.

Efter det hade vi lunch , och sedan dans. Dansen gick sådär. På den första låten, We go Togheter, så gick det okej förutom på slutet :|. Den andra låten vi dansade till var  Don't stop me now och då var det bara tjejerna. Det var lite svårare men roligare än den första. :) Det var mer flaxa och hoppa omkring ;D Den som kom på att vi skulle dansa till denna låten var helt enkelt amazing för Queen är riktigt bra! :D

Efter dansen så hade vi säkert några minuters paus innan det var Eldorado mötte och då gick vi igenom frågorna till frågesporten/tipsrundan till skolavslutningsfesten. :) Och sedan var skoldagen slut.

Det jag gjort än så länge är att duscha, äta , snackat med da best :) Och finally beställt min skolavslutnings klänning och kan bara säga att jag kommer sticka ut och det kommer nog bli riktigt häftit även för mig! :D Och jag hoppas att jag oxå har kunnat färgat håret innan dess :3 Vi får helt enkelt se! :) 

Det var allt från mig :) Vi ses när vi ses. 

Hejdå! :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av helen - 20 december 2014 21:33

... Okej, jag vet att detta kan säga tusen ord och så. Och detta beslutet gjorde jag för bara några minuter sedan för jag känner att jag inte hinner lägga ner tid som jag gjorde i 7:an på inlägg om varje dag , det går bara inte längre. + så vill jag ...

Av helen - 4 november 2014 07:44

godmorgon/ Ohayou! Sitter just nu på bussen på väg till skolan. :) Helt vanlig dag. Igår så blev mitt rum klart ( dock så var det väldigt svårt att få upp den ena tapeten ://) Och jag sov i mitt rum denna natten. Jag tittade också på en film som m...

Av helen - 3 november 2014 12:26

helliu! ^u^ Sitter just nu på en säng på Ikea och väntar på att mamma ska bli klar med beställningen av vårat kök. :) Har haft utvecklingssamtal i en halvtimme. Det gick bra! ?? :) Och sen så hade vi ledigt resten av dagen. Senare så ska jag förs...

Av helen - 2 november 2014 20:00

Hejsan!  Nu är det Söndag och hela lovet har iprincip gått.  Jag har spenderat lovet några dagar hos min moster, hos Gabriel, på en lite jobbig händelse som hände under marknads dagen, hos Saga och i Växjö.  Pallar inte berätta i detalj men sam...

Av helen - 25 oktober 2014 13:15

Tänkte att jag kunde göra ett inlägg om bilder o text från dåtid till nutid och se tillbaka på hur mycket jag förändrats. :)   Då kör vi!   2008 - Det var då vi flyttade till Skene och som jag började ta egna bilder,förut så tog mamma alla ...

Presentation


Konnichiwa!
Jag är en tjej på 16 år som gillar
Att skriva, Pastel, Pastel Goth, Anime, Serier, Att rita och vara med kompisar.
Jag går i 1:an på Gymnasiet, Samhällslinjen och läser också språket Japanska.✌ Läs min blogg för mer info! Mata Ne!:3

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilken choklad av marabou choklad är bäst
 Mjölk choklad
 Vit choklad
 Daim choklad
 Mint krokant
 Jordgubb
 Schweizer nöt
 Polka
 Mörk choklad
 Digestive
 Non stop

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik





Loockbook :)


Ovido - Quiz & Flashcards