mylifeandmorestuff

Alla inlägg den 23 maj 2012

Av helen - 23 maj 2012 20:33

Hejjssan!:) Sorry för mitt bloggande , har bara inte orkat med och hunnit :/ Men nu är jag tillbaka :) Idag har det varit väldigt hitt och ditt hela tiden och fick ett desväre uttbrott på lunchen men det är ju fortfarande maj och får väll påmina att det är min absolut VÄRSTA månad på hela året och orkar inte skriva mer om idag :P. Imon är redovisningen om Queenslan , är sjukt nervös men får försöka att fokusera på själva redovisningen och skita i vad alla andra tycker för isf så kan dom väll också stå där fram och har världens sämsta talförmåga och stå där med Gabriel också -.- Så det bästa jag igentligen kan göra är att skita i dom i min klass och tänka att det bara är jag där för annars kommer jag inte klara av det eftersom att tänker så himla mycket på vad andra tycker om mig, men vill igentligen inte tänka så min jag är ju för feg för att vissa mina åsikter själv.. Aja just nu för att lugna ner mig själv så lyssnar jag på enrique iglesias <3

Måste bara säga (och jag säger absolut inte detta ofta) men... Han är faktikt as snygg <333 Vet inte varför tycker bara det^^ Så lägger in två bilder på han så får ni ha en bra dag Seeyu:))




<3    Förstår inte mig själv ibland men men :)

Presentation


Konnichiwa!
Jag är en tjej på 16 år som gillar
Att skriva, Pastel, Pastel Goth, Anime, Serier, Att rita och vara med kompisar.
Jag går i 1:an på Gymnasiet, Samhällslinjen och läser också språket Japanska.✌ Läs min blogg för mer info! Mata Ne!:3

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilken choklad av marabou choklad är bäst
 Mjölk choklad
 Vit choklad
 Daim choklad
 Mint krokant
 Jordgubb
 Schweizer nöt
 Polka
 Mörk choklad
 Digestive
 Non stop

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik





Loockbook :)


Ovido - Quiz & Flashcards