mylifeandmorestuff

Alla inlägg under april 2012

Av helen - 30 april 2012 20:55

Hej gör ett snabbt inlägg nu för ska snart gå och kolla på inför eurovision. Jag har inte hunnit att blogga idag för jag har klippt resten av gräset och varit i kalmar jag berättar mer senare för den grejen jag ska kolla på börjar om 2 minuter, Men Seeyu soon:))

Av helen - 29 april 2012 23:20

Hejssan! Förlåt för att jag blogg så sent men aja. Sitter här med Lelle.L (Sandra: biffen :P) och hon har parktiskt taget beslagtagit min Iphone men alla gör ju det :) Idag har jag o Sandra klippt gräset i flera timmar (och vi är inte ens klara). Och vi har varit med några av mina grannar. Imon så är det ju någon konstig studiedag eller vad man nu ska säga så det blir att sova länge (: Har inte så mycket mer att säga slänger in lite bilder från We heart it.com så får ni ha det gött Seeyu:))


                Hihi hade tråkigt (säger vi)

Av helen - 29 april 2012 12:37

Uh, With everything happening todayYou don't know whether  you're

coming or goingBut you think that you're on your wayLife  lined up on the mirror, don't blow it (Whoo!)Look at me when  I'm talking to youYou lookin' at me, but I'm lookin' through youI  see the blood in your eyesI see the love in disguiseI  see the pain hidden in your prideI see you're not satisfiedAnd  I don't see nobody elseI see myselfI'm lookin' at theChorus  - Bruno Mars:Mirror on the wallHere we are again (yeah)Through  my rise and fall (uh)You've been my only friend  (yeah)You told me that they canunderstand the  man I amSo why are we here Talking to each other again?I  see the truth in your liesI see nobody by your sideBut  I'm with you when you're all aloneAnd you correct me when I'm lookin'  wrongI see the guilt beneath the shameI see your soul  through your windowpaneI see the scars that remainI  see WayneI'm looking at theChorus  - Bruno Mars:Mirror on the  wall[  From: http://www.metrolyrics.com/mirror-lyrics-lil-wayne.html ]Here we are again (yeah)Through my rise and fall (uh-huh)You've been my only friend (my only friend)You told me that they canUnderstand  the man I am (they can understand)So why are we here (misunderstood)Talking to each other again?Looking at me now, I can see my  pastDamn, I look just like my f***in' DadLight it up,  that's smoke and mirrorsI even look good in a broken  mirrorI see my Mama's smile, that's a blessingI  see the change; I see the messageAnd no message coulda been any  clearerSo I'm starting with the man in the Chorus - Bruno  Mars:Mirror on the wall (MJ taught me that)Here we are againThrough my rise and fall (uh)You've been my only friend (take 'em to Mars, man)You told me that they canunderstand the man I amSo  why are weTalking to each other  again?Mirror on the wall Here we are again (yeah)Through my rise and fall You've  been my only friend (any questions)You told me that they can (I come to you)Understand the man I am (you always have the answer)So why are we hereTalking to each other again?Mirror  on the wall (Hey BP, looks like I did take 'em to Mars this time)So why are we talking to each other  again?
        Lil wayne Ft Bruno Mars <3

Av helen - 29 april 2012 11:08

 

  Sommaren 2011-med min älsta mobil som fortfarande funkar :)

Längtar så himla mycket till sommarlovet, Jag får bara inte hoppas för mycket :/

Av helen - 29 april 2012 11:06

Tänkte ha en 12 dagars lista eftersom att jag ska ha något mer att blogga om :)



dag 1 - en sommarbild
dag 2 - min bästa semester

dag 3 - mitt senaste köp
dag 4 - bild på mina allra bästa vänner
dag 5 - min favorit låt
dag 6 - mina/mitt husdjur
dag 7 - bild på mig när jag var liten
dag 8 - mitt favoritplagg
dag 9 - min favorit låt
dag 10 - min dröm
dag 11 - skulle jag köpa om jag vann en miljon
dag 12 - vad fick mig att börja blogga?

Av helen - 28 april 2012 23:11

Hej:)) Just nu ligger jag i sängen och konstig nog lyssnar på cody simpson :O Jag säger bara en sak jag är helt och hållet SÖNDERSLAGEN.  Så jag orkar inte skriva mer,ska bara lyssna på musik och sen gå och lägga mig (skriver mer imon) Seeyu!!!:))

Av helen - 28 april 2012 15:34

snart åker jag bara en halv timme kvar eller tre kvart kan man väll nästan säga:) Idag har jag hunnit att duscha och städat min gaderob:d Sorry att jag har haft dom här tråkiga inläggen utan bilder den här veckan, jag har haft mycket att göra och har det fortfarande. Men måste gå och fixa mig lite mer nu men jag bloggar kanske när jag kommer hem eller imrgon Seeyu!:))

Av helen - 28 april 2012 12:18

God morgon! Idag ska jag och min klass ordna ett disco för låg och mellan stadiet :) Jag själv,Sandra ocg Gabriel ska ha ansvar för lekarna. Vi kommer nog vara där ganska läng iaf över 23 tiden elller något sånt.Så jag har mycket att göra och jag har bara ungefär 4 och en halv timme på mig att duscha,ringa till Sandra och fråga om vi skulle sova över idag (eftersom att vi kommer hem ganska sent ändå) ,Och jag kanske behöver ringa till Gabriel ckså och se så han kommer (för att se så alla kommer)Och en till sak jag måste ta ner min ljusslinga och om man inte är försiktig med den kan hela lampan ramla ner (om jag har otur) Så ska nog förska ringa till Sandra nu men vi får se om jag bloggar före discot (önska oss lycka till:D ) Seeyu!:)) 

Presentation


Konnichiwa!
Jag är en tjej på 16 år som gillar
Att skriva, Pastel, Pastel Goth, Anime, Serier, Att rita och vara med kompisar.
Jag går i 1:an på Gymnasiet, Samhällslinjen och läser också språket Japanska.✌ Läs min blogg för mer info! Mata Ne!:3

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilken choklad av marabou choklad är bäst
 Mjölk choklad
 Vit choklad
 Daim choklad
 Mint krokant
 Jordgubb
 Schweizer nöt
 Polka
 Mörk choklad
 Digestive
 Non stop

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik





Loockbook :)


Ovido - Quiz & Flashcards