mylifeandmorestuff

Alla inlägg den 1 maj 2012

Av helen - 1 maj 2012 17:18

   Hej:) Idag är det första maj och det betyder 1 månad kvar till sommar lov :DDDD (ungefär) Idag har jag o min mamma målat gästrummet i nerdrevånningen så snart får jag mitt dressingroom (när vi är klar mde måliningen :) Men jag vet att jag har lovat saker som jag inte har hållt men har inte varit så sugen på att blogga o lägga upp bilder för jag har typ inte fått rast för jag har varit igång hela tiden så idag är den ända dagen som jag inte har gjort något fysikst jobbigt.... Det är ganska jobbig eftersom att vi var lediga i fyra dagar och jag var helt och hållet avslappnad och var helt och hållet jätte glad för att det var fyra dagar ledigt och då trodde jag att jag skulle ta det ganska lungt (så blev det absolut INTE :/) Men det har iaf varit kul :) + att om jag hjälper mamma att måla huset i sommar kommer jag få en Ipad  och systemkamera (fast systemkamra kommer vi nog köpa på mellandagsrean på annan dag jul, så det är lite långt kvar men men :) Är sååå himmla glllaaaaddd för det :DD , Men jag måste också spara mycket av mina fickpengar för att få båda, men så som jag och Sandra klippt gräset tror jag att jag fixar det till innan sommarlovet är slut (då pratar jag om 1 500-2000 kr som jag ska försöka spara och då blir det inget att köpa för panten :/ ) Aja vi får se hur det går Seeyu:))





 Nu har jag lärt mig att redigera ögon på Gimp (sorry om det inte blev så bra det var första gången jag gjorde det ) ;)


Presentation


Konnichiwa!
Jag är en tjej på 16 år som gillar
Att skriva, Pastel, Pastel Goth, Anime, Serier, Att rita och vara med kompisar.
Jag går i 1:an på Gymnasiet, Samhällslinjen och läser också språket Japanska.✌ Läs min blogg för mer info! Mata Ne!:3

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilken choklad av marabou choklad är bäst
 Mjölk choklad
 Vit choklad
 Daim choklad
 Mint krokant
 Jordgubb
 Schweizer nöt
 Polka
 Mörk choklad
 Digestive
 Non stop

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik





Loockbook :)


Ovido - Quiz & Flashcards