mylifeandmorestuff

Alla inlägg den 10 maj 2012

Av helen - 10 maj 2012 20:20

Ibland kan man ju inte vara lite sämst att man lyssnar på It will rain när det regnar :P aja här kommer bilden   


P.s denna är den oredigerade hittade inte den jag redigerade, nu tänkte jag gå ut lite för ålksar att vara ute när det regnar :)

Av helen - 10 maj 2012 20:10

Hello:) Nu är jag på bättre humör och tänkte fördriva tiden med bloggandet fram till sommarlovet (för sen kommer jag ha as mycket att göra:P) Men vi får se om jag fortsätter att blogga efter det för det blir nog mer på min andra blogg eftersom att jag kan blogga där via mobilen,aja nog om det får fortsätta med det jag skulle Seeyu:))


Dag 1 – Min facebook profilbild

Dag 2 – Min favoritmat

Dag 3 – Mitt rum

Dag 4 – Något jag vill ha

Dag 5 – Min bästa tjejkompis

Dag 6 – Min bästa killkompis

Dag 7 – Mina framtidsdrömmar

Dag 8 – Mitt bästa minne 2011

Dag 9 – Såhär är jag i skolan

Dag 10 – Det här får mig att gråta

Dag 11 – En person som alltid gör mig glad

Dag 12 – Dåliga vanor

Dag 13 – Bästa resan

Dag 14 – Det här får mig att skratta

Dag 15 – Det här gör jag aldrig om

Dag 16 – Detta får mig att må bättre

Dag 17 – Min första tanke när jag vaknade idag

Dag 18 – Detta köpte jag senast

Dag 19 – Mitt favorit ställe

Dag 20 – Någon som jag vill träffa just nu

Dag 21 – Barndomsminne

Dag 22 – Dagens klädval

Dag 23 – Det här åt jag idag

Dag 24 – En bild från en tid jag saknar

Dag 25 – Bästa tidsfördrivet

Presentation


Konnichiwa!
Jag är en tjej på 16 år som gillar
Att skriva, Pastel, Pastel Goth, Anime, Serier, Att rita och vara med kompisar.
Jag går i 1:an på Gymnasiet, Samhällslinjen och läser också språket Japanska.✌ Läs min blogg för mer info! Mata Ne!:3

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilken choklad av marabou choklad är bäst
 Mjölk choklad
 Vit choklad
 Daim choklad
 Mint krokant
 Jordgubb
 Schweizer nöt
 Polka
 Mörk choklad
 Digestive
 Non stop

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik





Loockbook :)


Ovido - Quiz & Flashcards