mylifeandmorestuff

Alla inlägg den 5 maj 2012

Av helen - 5 maj 2012 23:06

Hejj :) förlåt att jag bloggar så sent , men har gjort sådär, ganska mycket idag.  Jag sov ju över hos Sandra igår för att jag inte visst vart gullabo marknaden var någonstans, men det som var skumt var att vi kom ditt före Leona o dom som skulle ha hand om alltihopa. Aja vi gick runt på marknaden från typ 10-13 (Om ni undrar så stog vi o sålde kakor och sånt till våran klassresa) Vi ska till Stockholmn yey eller aa, fast jag vill egentligen åka till sk... öh jag menade Göteborg 8D (Jag var inte nära på att säga Skene '' säger vi :P'') Nä men det var jätte längesen jag var på Liseberg fast jag ska ju kanske åka ditt om två veckor när jag åker till Skene. Iaf... Efter det åkte jag hem vid två och har varit hemma sedan dess, jag har också kollat på tv på lite filmer bland annat Alice i Underlandet (inte den tecknade) Den tycker jag faktiskt är riktigt bra för den var en av mina Favorit filmer när jag var liten, men jag tycker också att det är lite konstigt att dom gör om en barn film till typ en vad ska man kalla det för aja ni fattar nog vad jag menar.... Btw: Idag köpte jag ett nytt skal (Jag vet jag köper as mycket skal men denna var jätte cool,bild kommer) och jag köpte också ett par tights/strumpobyxor,det som jag tyckte var lite dumt var att jag inte köpte knästrumpor som var exakt bakom mig ville ha dom :/ Men jag fick iaf det :) Nästa marknad ska jag nog hinna spara pengar till för jag såg en jätte cool Roling Stone Luvtröja som jag ville ha som kostade 350,okcj kanske lite dyrt men jag ÄLSKADE DEN!!!! Åhhh.... fast jag får tänka positivt det kommer mer marknader som Skene marten o Svenljunga marknad (Endast markbor vet om dom här marknaderna,förutom dom i min klass för jag tjatar varje dag om skene för dom ;),tycker lite synd om dom som får stå ut med det o mig ibland :P) Och vi har också Torsås marknad och dom andra två Gullabo marknaderna :) Det finns säkert mer men orkar inte räkna upp alla. Men börja bli lite trött funderar på att lägga mig. Ses imon isf Seeyu:))  




 Mitt nya skal coolt va !:P


Presentation


Konnichiwa!
Jag är en tjej på 16 år som gillar
Att skriva, Pastel, Pastel Goth, Anime, Serier, Att rita och vara med kompisar.
Jag går i 1:an på Gymnasiet, Samhällslinjen och läser också språket Japanska.✌ Läs min blogg för mer info! Mata Ne!:3

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilken choklad av marabou choklad är bäst
 Mjölk choklad
 Vit choklad
 Daim choklad
 Mint krokant
 Jordgubb
 Schweizer nöt
 Polka
 Mörk choklad
 Digestive
 Non stop

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik





Loockbook :)


Ovido - Quiz & Flashcards