mylifeandmorestuff

Alla inlägg den 6 maj 2012

Av helen - 6 maj 2012 19:16

Nu hade jag tänkt att göra ett blogg test, några av dom här frågorna har jag säkert svarat på förut men aja har tråkigt xD



Vilken tid gick du upp idag: 10:30
 


Har du sovit i din egna säng inatt: Ja
 


Har du strumpor på dig nu: nepp
 


Är det okej att gråta: Jag själv skäms för att gråta inför publik men om andra gråter är det deras sak
 
När grät du senast: Idag :/
 

Vad skulle du göra om du vann en miljon:SHOPPA , SHOPPA SHOOOPPAAA !!! och spara lite (kanske)

+ att sjänka till dom som har det svårt.
 


Bär du glasögon eller linser: Nej, men det skulle vara coolt med linser :)
 


Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nej, verkligen inte men det skulle vara roligt att bära något unikt som inte man  ångrat att man  köper.
 


När går du upp ur sängen en helgmorgon: vanliga fall vid 10 halv 11 men ibaln kan det bli 12-1 tiden
 


Har du piercing:har haft i Öronen =)
 


Vill du gifta dig: Med en som verkligen älskar mig kanske
 


Vill du ha barn: vet ej om 10 år kanske
 


Solar du ofta: På sommrarna ibland
 


Är du bra på att laga mat: Vissa tycker det :)


Är du flygrädd: Nepp,men därimot höjdrädd
 


Hur vig är du: Inte så vig
 


Är du musikalisk?: Nja.... Tror inte det men kan spela: Lite gitarr,lite piano/keyboard,
klarinett har jag kunnat en gång i tiden ( även känt som 4:an)
 


Vad dricker du helst när du är törstig: Sprriite <3
 


Vilken är din favoritglass: Magnum : Strawberry wihte :D
 


Tror du på ett liv efter döden: Tror på en annan grej inom en annan gren
bland kristen dom (Inte katolik eller ortodox)
 


Tycker du om sushi: Har aldrig smakat.
 


Vad äter du helst när du ser på film: Chips och chocklad
 


Bor dina föräldrar tillsammans: Nepp
 


Har du tandläkarskräck: Bara mot dom i torsås xD
 


Är du morgon- eller kvällsmänniska: Lever för för och efter middag + middagen :D
 


Vilken ögonfärg har du: mörk bruna
 


Har du någon gång gråtit dej till sömns: Har väl hänt några gånger i femman
 


Biter du på naglarna: Neepp,är så smart så jag vet att under naglarna är en av det
som har mest basiler (stavning) bland hela kroppen (utanpå)
 


Har du skrivkramp nu?: Nää inte så mycket xD

Av helen - 6 maj 2012 15:45

Hejssan, Idag har det varit en väldigt känslosam söndag, för att mamma berättade att Ida inte kunde följa med till Italien i sommar för att det blir för dyrt. Jag blev ju så klart ledsen för att Ida inte fick följa med ( Okej jag erkäner att jag är bortskämd, men jag blev inte mest ledsen för det och Ida har redan följt med mig på tre resor så jag ska inte vara så himla pes...pess...PESSEMISTISK!!! ,så nu sa jag ordet!! Nöjd?) Iaf jag blev ledsen ''grät lite/mycket'' för att jag inte får så mycket tid att vara med min allra bästa vän, okej säg då att jag är en tönt men Ida hjälpte mig igenom den svåraste perioden i mitt liv och om hon inte hade varit där skulle jag vara 99% säker på att jag inte skulle funnits idag,så jag menar att Ida kunnde jag prata om nästan allting för på den tiden känndes det som det var bara hon (och min kurator) som förstog mig, men idag berättade jag allt för mamma,alla orden som jag villjat säga i flera år,Samanbrottet som blev när jag blev så himmla ledsen och arg på samma gång,skriket och tårarna som brött ut när jag blev galen+ m.m . Konstigt nog förstog hon mig :O Och faktiskt mår jag bättre nu när hon vet hur jag har känner mig och har kännt i  nästan 7 år (Dom riktiga depretionerna kom egentligen i 5:an, men jag har gått omkring med detta i ungefär 7 år) Japp,det var det! Sorry att detta blev ett tråkigt och deprimerande inlägg men någonstans har jag ett behov av att skriva hur jag mår och mina tankar (det är därför jag har detta som privatblogg,bara dom som har detta lösen får läsa detta och jag vet vilka som läser detta också) Men ni får har det så bra så hörs vi seeyu:))


P.s: Jag är kankse deprimerad men allså jag är inte psykist sjuk bara för det. Det är bara väldigt mycket saker som har hänt i mitt liv!!...

Presentation


Konnichiwa!
Jag är en tjej på 16 år som gillar
Att skriva, Pastel, Pastel Goth, Anime, Serier, Att rita och vara med kompisar.
Jag går i 1:an på Gymnasiet, Samhällslinjen och läser också språket Japanska.✌ Läs min blogg för mer info! Mata Ne!:3

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilken choklad av marabou choklad är bäst
 Mjölk choklad
 Vit choklad
 Daim choklad
 Mint krokant
 Jordgubb
 Schweizer nöt
 Polka
 Mörk choklad
 Digestive
 Non stop

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik





Loockbook :)


Ovido - Quiz & Flashcards