mylifeandmorestuff

Alla inlägg under december 2014

Av helen - 20 december 2014 21:33

... Okej, jag vet att detta kan säga tusen ord och så. Och detta beslutet gjorde jag för bara några minuter sedan för jag känner att jag inte hinner lägga ner tid som jag gjorde i 7:an på inlägg om varje dag , det går bara inte längre. + så vill jag börja fokusera på mina böcker och på min personliga utveckling. Mitt mål just nu är att lyckas bli en god talare, bli bättre på att skriva och fokusera på mer på skolarbetet.

Jag tänker dock inte ta bort bloggen eftersom att jag kommer behöva bloggen som stödmaterial till other stuff :3

Men detta har varit bra och spännade 3 år av mitt liv på högstadiet. :) Jag kommer komma tillbaka hit och kolla tillbaka på alla minnen som skapades i dem ögonblicken jag skrev det.

Och vem vet om, jag kanske kommer tillbaka fast på någon annan blogg eller ställe på internet, vi får se.

Men tack för dessa år och jag hoppas vi hörs någon gång i framtiden!

Mvh,  Helen '' den viljestarka'' Sahlin.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Konnichiwa!
Jag är en tjej på 16 år som gillar
Att skriva, Pastel, Pastel Goth, Anime, Serier, Att rita och vara med kompisar.
Jag går i 1:an på Gymnasiet, Samhällslinjen och läser också språket Japanska.✌ Läs min blogg för mer info! Mata Ne!:3

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilken choklad av marabou choklad är bäst
 Mjölk choklad
 Vit choklad
 Daim choklad
 Mint krokant
 Jordgubb
 Schweizer nöt
 Polka
 Mörk choklad
 Digestive
 Non stop

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2014
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik





Loockbook :)


Ovido - Quiz & Flashcards