mylifeandmorestuff

Alla inlägg under maj 2013

Av helen - 1 maj 2013 22:52

Japp snart är det ju skolavslutning :) Bara 44 dagar kvar och snart 43 :D Längtar! 

Och nu letar jag efter något att ha på mig men detta året har jag som sagt ingen aning vad jag ska ha :/ Men jag har kollat runt lite och jag kan visa några klänningar jag tycker är fina :)


Annars säger jag godnatt :)


Bik bok

 


Gina tricot

 


Vero moda

 



Vero moda

 


Ingen aning

 


Hittade inte så mycket som sagt för jag vill egentligen helst ha vitt nästa år då vi slutar 9:an och så och det andra som jag hittade som jag inte la upp kan man enbart bara köpa på nätet :/ 


Av helen - 1 maj 2013 15:56

Dom här listorna blir aldrig gamla


1. Tre namn jag lyssnar till:

Helen 

Efe

Snigel ;P


2. Någonting jag tycker om med mig själv:

Ehm hm.. Jag är cool .. När jag sover ;D


3. Någonting jag inte tycker om med mig själv:

Allt , typ!.


4. Detta är jag rädd för:

Damsugare

Gothare 

Svanar 

Allt detta bara för att vara humoristisk.


5. Tre saker jag vill ha varje dag:

Chocklad 

Min mobil fullladdad 

Sovdag!


6. Tre saker jag absolut inte kan göra:

Vara seriös en hel dag

Bita på naglarna

Spy


7. Detta tycker jag om att göra:

Göra helt random saker 

Sova 

Lyssna på musik


8. Detta vill jag göra just nu:

Spela in & göra något än att vara inne 


9. Bästa känslan:

De minnen man får av känslan när man lyssnar på en vis låt <3


10. Värsta känslan:

När man är så nervös att man får så ont i magen och hjärtat bultar </3


11. Egenskap jag gärna vill att min partner har:

Ehm..


12. Är jag kär just nu?

...


13. Jag vill gifta mig: 

ALDRIG!


14. Följande saker vill jag göra innan jag dör:

Hunnit skriva en bok ,

Berätta för den speciella personen,

Kunna bli av med min sociala fobi & slutligen kunna skapa fler otroliga minnen


15. Min käraste ägodel:

Min mobil , Data och Kamera !!


16. Något jag vill ha i present:

Vet inte :)


17. Detta har jag på mig just nu:

Pyjamas :D


18. Favoritkläder:

Mina emo kläder. Haha nä skoja ;p

Jag har tyvärr en sån ovanligt varierande klädstil så jag har inga favorit kläder


19. Favorit djur:

Delfin och hundar 


20. Följande musikstilar tilltalar mig mest:

Pop,Hip hop/rap,R&M,Power pop,Punk pop, K-pop,Visuel key,Schlager, J-Serie musik etc 


21. Favoritlåt just nu:

Weightless- All time low o Falling-State of drama


22. Roligaste ämne i skolan:

SO :DD    


23. Tråkigaste ämne i skolan:

Engelska, Matte o No   


24. En bok jag gillar:

Twiglith (Ingen aning hur det stavas) On jag kunde drömma.

Det är typ den ända boken jag någonsin har gillat


25. En film jag älskar:

It's kind of a funny story & En prinsessas dagbok


26. Favorit tv-program?

Har inget just nu förutom Body of proof :)


27. Favoritdoft:

Frukt, Vanilj och kill parfym   


28. Detta äter jag gärna:

Tacos!


29. Dricker helst:

Sprite, Jordgubbs saft på sommaren


30. Favoritgodis:

Chocklad annars dumle 


31. Hit vill jag gärna åka på semester:

New york

London

Tokyo 

Los Angeles 

m.m


32. Färg på mina ögon:

Mörk bruna som endast syns i solen :/


33. Min längd:

1.56   


34. Jag tror på:

HABBIB! ;D 

Nä men vi får väl säga att jag antingen tror på gud eller inget.

Med inget menar jag inte Ateist för tror inte på spöken/Andar


35. Jag spelar:

Minecraft   


36. Person jag beundrar:

Min moster ,min mamma och mina vänner


37. Så här bor jag:

Jag bor i en liten skokartong utanför Kalmar med min mamma i en villa :)


38. Antal döda krukväxter i hemmet:

Många Många!


39. Det här tänder mig:

..


40. Det här gör mig avtänd:

..


41. Favoritfärg:

Svart,Rosa , Turkos / Blå


42. Favoritcitat:

Man måste dö några gånger innan man kan leva <3


43. En hemlighet jag vet:

Hehe om jag säger den är den ju inte hemlig :P


44. Bästa present jag fått:

En mustache av Sandra :D


45. Senast köpta skiva:

Green day American Idiot 


46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är:

Jag gillar mina ögon lite 


47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är:

Mitt HÅR!


48. Udda förmåga/egenskap:

Kan ibland läsa tankar & drömma ovanligt mycke om Dinusaorier 


49. Om jag vore ett djur skulle jag vara:

Skulle egentligen inte vilja vara ett djur men kanske ett får. För lamm är ju så söta ;')


50. Vad lyssnar du på just nu?

Green day lol


51. Vad har du gjort/ska du göra idag?

Jag ska försöka göra något roligt ocg vettigt så dagen inte går helt förlorad


52. Var är dina föräldrar födda?

Mamma är född i Skene 

Pappa är född i Nigeria 


53. Vad är det senaste du installerade på datorn?

Mind map och någon fotoapp 


4. Vilken är din favoritrestaurang?

En Asiatisk resturang i Borås :)


55. När badade du i en pool senast?

Det va nog längesen :/ Typ kanske när jag va i Thailand , oj det är nästan 2 år sen :O


56. Har du varit med i någon skolpjäs?

Dom i min klass har varit med i roliga pjäser men jag har bara varit med i en tråkig tärning pjäs O.O


57. Hur många barn vill du ha?

2-3 eller vänta What ? 


58. Vilken musikstil tycker du mest illa om?

Den emo/scene core stilen , då dom bara skriker och man inte hör vad dom sjunger

Och Dansband men det finns kanske någon bra låt med dem för min mormor tycket ju om sånt.

Annars så tycker jag nästa om all musik


59. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet?

Jag är 14 .. Och jag tänker ändå inte rösta när jag bli äldre


60. Vad har du för TV-kanaler?

Dem vanliga tv kanalerna ?


61. Har du åkt moped någon gång?

Aa! Först gången va i Thailand när jag typ va 8 och det va så läskigt första gången men sen va det as häftigt.

Andra gången va i Skene när  Sofia lät mig åka med henne 8D


62. Har du busringt någon gång?

Hahaha om jag har   


63. Har du fått felparkeringsböter?

Nej , jag är för ung för att köra..


64. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm?

Har inte gjort det men det skulle vara jätte kul att göra det och har planerat att göra det någon gång :)


65. Vilken är den plats längst bort som du har besökt?

Thailand tror jag ..


66. Har du en egen trädgård?

No men min mamma har :D


67. Vilken är din favorit bland tecknade/animerade serier?

Först och främst vad är det för skillnad mellan tecknad och animerad ?

För det andra om ni menar anime så tycker jag det är bättre än tecknat.

Fast det kanske är jag som är efterbliven O.o


68. Kan du alla orden i nationalsången?

Du gammla du fria du fjäll feta ko! 


69. Badkar eller duschkabin?

Dusch ?   


70. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden?

Pitch Perfect fast har inte sett hela


71. Favoritpizza?

Vesuvio 


72. Chips eller popcorn?

Chips


73. Vilken färg på läppstift använder du?

Svart, Rött och Rosa ( Vill ha lila!!)


74. Har du rökt jordnötsskal någon gång?

Wtf ?


75. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling?

Nä tack


76. Apelsin- eller äppeljuice?

ÅH!! Svårt val !! Tycker ju om båda lika mycket :/

Men jag måste nog säga päron..


77. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni?

Idunno 


78. Favoritchoklad?

Mjölk o Vit chocklad

Gillar annars alla chocklad


79. När röstade du senast?

Aldrig


80. När åt du en hemodlad tomat sist?

Antingen i Skene eller i Serbien 


81. Har du vunnit en prispokal någon gång?

Nope


82. Är du bra på matlagning?

Jag har fått en kaka att börja brinna  -.-


83. Klarar du att tanka själv?

Nope, det är as jobbigt!


84. Har du beställt något från de där shoppingprogrammen som går på

What?


85. Pepsi eller Coca Cola?

Inget av dom , kanske fanat


86. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb?

Vet inte..


87. Vad var det senaste du handlade?

Kläder tror jag


88. Har du kräkts offentligt:

Nä 


89. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken:

Nope vet inte!!


90. Tror du på kärlek vid första ögonkastet:

I don't think so or...


91. Har du ringt något betalnummer:

Aa :P


92. Kan man vara vän med sitt ex:

Ja ,det är klart. Men jag väljer att inte vara det


93. Vem var det du besökte på sjukhus senast:

Min kusin när hon föddes


94. Hade du mycket hår som liten bebis:

What?


95. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar:

Va ?


96. Vad har du i din väska:

Skol/läx böcker , nöd kit med mascara och lipsyl 


97. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig:

Nope


98. Vad är du tacksam för idag:

Att jag lever och mår bra :)

Och för att denna listan är slut
99. Var hittade du den här listan:

Listfolder


100. Tre personer jag vill ska fylla i denna enkät:

Habbib, Allah/Gud och Dom arga svanarna :DD

Presentation


Konnichiwa!
Jag är en tjej på 16 år som gillar
Att skriva, Pastel, Pastel Goth, Anime, Serier, Att rita och vara med kompisar.
Jag går i 1:an på Gymnasiet, Samhällslinjen och läser också språket Japanska.✌ Läs min blogg för mer info! Mata Ne!:3

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilken choklad av marabou choklad är bäst
 Mjölk choklad
 Vit choklad
 Daim choklad
 Mint krokant
 Jordgubb
 Schweizer nöt
 Polka
 Mörk choklad
 Digestive
 Non stop

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik





Loockbook :)


Ovido - Quiz & Flashcards