mylifeandmorestuff

Direktlänk till inlägg 4 oktober 2014

En liten update^^

Av helen - 4 oktober 2014 18:27

Hej! Jag orkar just nu inte skriva exakt om allt som har hänt men jag kan säga att det har hänt en hel del. ;)

Jag har nu nästan gått i gymnasiet i 2 månader , jag har fyllt 16 och haft mitt första kalas. :)

Det är en väldigt kortfattad version men jag vet inte om ni skulle vilja läsa allt annat tråkigt stuff som har hänt i mitt liv.:P Nä, men ofcourse skulle ni vilja det ? :D Bara det att jag inte okrar skriva allt. :(


Igår så var jag, Gabriel och Viktoria inne på Ginatricot och shoppade ( I alla fall jag och Viktoria ). Jag köpte ett halsbandsliknade grej, pannsmycke och en mössa som Viktoria valde ut till mig och som jag tycker om AS Mycket! :D:D:D.

Vi hade i alla fall kul!


Nu som avslut så tänkte jag lägga in en igår lisa, alltså det är en lista på saker jag gjorde igår,  som jag egentligen precis berättade nu (Fail)  men well NU KÖR VI EN LISTA!! WHOP WHOP!!


När vaknade du igår?
Halv 6 , steg upp vid 20 över 6. :P

Vad skulle du göra?
Gå till bussen som tar mig till skolan.

Vad åt du till frukost?
Slängde i mig en macka och äppel juice

Och lunch?
Vi åt efter japanskan i klassrummet ( Jette mycsigt ^w^) Kyckling och klyftpotatis.

Och middag?
Subway macka med Viktoria och Gabriel 


Vad gjorde du igår?
Jag var i skolan, skrev på en historia uppgift sista lektionen och efter skolan i 4 timmar ( Vi skrattade bort 3 och en halv timme), åt på subway, shoppade, gick till stationen och missade bussen, gick till mcdonalds och tog en fika och sen blev vi hämtade av Gabriels pappa o morfar.

Ringde du någon igår, vem och vad sa ni?
Hm.. Tror inte det.

Vilket humör var du på?
Mitt vanliga humör.

Vad lyssnade du på?
På morgonen: Min låtlista jag har på mobilen

Kvällen: Massa gamla eurovision låtar ( Det var 5 år sen igår som Alexander Rybak sjöng Fairytale :0)

Vad hade du på dig?
Min ko-väst, en stickad tröja med grönt till lila färger och ett par byxor XD

Vad gjorde dig glad?
My friends!!

Och ledsen?
Tankar..

Vad drack du?
Läsk, äppel juicen :P

Köpte du något?
Jupp. Står längre upp.^^

Vad var det konstigaste som hände?
Det händer konstiga saker varje dag i mitt liv. xD Men det konstigaste var nog att vi klarade av att sitta och inte jobba från klockan halv 1 till halv 5.. Det var mest jobbigt egentligen!

 

 

 

 

''Bild från några veckor sen. Jag, Gabriel, Viktoria o Johanna!:D''

 

 

 

Vem hängde du mest med?
Viktoria och Gabriel

 


Vad ångrar du nu idag?
Massa saker..

Hur var dagen från en skala från 1 – 10?
7 kan man väl säga, tror jag. 

Vad hade du hellre gjort?
Blivit färdig med historia uppgiften tidigare!

 

 

Vi hörs! :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av helen - 20 december 2014 21:33

... Okej, jag vet att detta kan säga tusen ord och så. Och detta beslutet gjorde jag för bara några minuter sedan för jag känner att jag inte hinner lägga ner tid som jag gjorde i 7:an på inlägg om varje dag , det går bara inte längre. + så vill jag ...

Av helen - 4 november 2014 07:44

godmorgon/ Ohayou! Sitter just nu på bussen på väg till skolan. :) Helt vanlig dag. Igår så blev mitt rum klart ( dock så var det väldigt svårt att få upp den ena tapeten ://) Och jag sov i mitt rum denna natten. Jag tittade också på en film som m...

Av helen - 3 november 2014 12:26

helliu! ^u^ Sitter just nu på en säng på Ikea och väntar på att mamma ska bli klar med beställningen av vårat kök. :) Har haft utvecklingssamtal i en halvtimme. Det gick bra! ?? :) Och sen så hade vi ledigt resten av dagen. Senare så ska jag förs...

Av helen - 2 november 2014 20:00

Hejsan!  Nu är det Söndag och hela lovet har iprincip gått.  Jag har spenderat lovet några dagar hos min moster, hos Gabriel, på en lite jobbig händelse som hände under marknads dagen, hos Saga och i Växjö.  Pallar inte berätta i detalj men sam...

Av helen - 25 oktober 2014 13:15

Tänkte att jag kunde göra ett inlägg om bilder o text från dåtid till nutid och se tillbaka på hur mycket jag förändrats. :)   Då kör vi!   2008 - Det var då vi flyttade till Skene och som jag började ta egna bilder,förut så tog mamma alla ...

Presentation


Konnichiwa!
Jag är en tjej på 16 år som gillar
Att skriva, Pastel, Pastel Goth, Anime, Serier, Att rita och vara med kompisar.
Jag går i 1:an på Gymnasiet, Samhällslinjen och läser också språket Japanska.✌ Läs min blogg för mer info! Mata Ne!:3

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilken choklad av marabou choklad är bäst
 Mjölk choklad
 Vit choklad
 Daim choklad
 Mint krokant
 Jordgubb
 Schweizer nöt
 Polka
 Mörk choklad
 Digestive
 Non stop

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik





Loockbook :)


Ovido - Quiz & Flashcards