mylifeandmorestuff

Alla inlägg den 2 maj 2012

Av helen - 2 maj 2012 19:26

Så nu har jag en ny blogg :DD , Men det betyder ju inte att jag inte kommer att blogga på denna för jag byte bara blogg för att kunna blogga lättare på mobilen och för att man kan gör video inläg på den andra bloggen (den blev lite fail men aja sån är jag kan jag bara säga xD) Hoppas ni gillar den här nya jag har gjort (följ mig gärna på den också) Seeyu:))


Ojj glömde nästan här är länken ..--->http://heleenopone.devote.se/    ;)

Av helen - 2 maj 2012 17:28

Hejsan! Funderar på att byta blogg eftersom att jag är lite trött på bloggplatsen, så ska kanske byta till devote för den har jag aldrig haft (men isf ska jag ha denna bloggen kvar bara att jag är lite mindre aktiv med denna bloggen :) Idag har det varit en sådär ganska bra dag :) Men nyss så var jag o mamma och slängde skräp (intressant^^) Men efter det så åkte vi till Dalskär (Bergkvara) för att det var/är så fint väder ute ''Sommar väder <333'' Så nu ska jag kolls lite hur

devote fungerar, länkar när jag är klar så ses vi seeyu:))

Presentation


Konnichiwa!
Jag är en tjej på 16 år som gillar
Att skriva, Pastel, Pastel Goth, Anime, Serier, Att rita och vara med kompisar.
Jag går i 1:an på Gymnasiet, Samhällslinjen och läser också språket Japanska.✌ Läs min blogg för mer info! Mata Ne!:3

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilken choklad av marabou choklad är bäst
 Mjölk choklad
 Vit choklad
 Daim choklad
 Mint krokant
 Jordgubb
 Schweizer nöt
 Polka
 Mörk choklad
 Digestive
 Non stop

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik





Loockbook :)


Ovido - Quiz & Flashcards