mylifeandmorestuff

Alla inlägg under februari 2013

Av helen - 28 februari 2013 21:58

Hejj:D Dom här två sista dagarna har varit helt okej :). Imorgon är det första mars , herregud vad tiden går fort! och snart är det faktiskt påsklov och sen dröjer det inte länge till sommarlov, vi får bara hålla ut en månad till. Denna sommaren har jag planerat att det ska bli den bästa sommaren någonsin :) Så jag har gjort en lista så jag inte bara sover bort hela sommarlovet, min dröm just nu är att få ett sommarlov som Phineas och  Ferb , LoL :P Men jag vill verkligen den här sommaren ska bli speciell och att jag inte ska vara så depprimerad. Jag ska allafall göra mitt bästa :)

Imon är det fredag och då kanske det blir tjejkväll och sleepover med några eller så är jag hemma och städrar eller hittar på något annat, vi får se:) Ses o Godnatt :D


  

- Japp det blev Phineas och Ferb relaterat xP

Av helen - 26 februari 2013 20:22

Godkväll! :D Idag har det varit en ovanligt okej till super bra dag men jag har den känslan imorgona att antingen hela dagen kommer bli skit eller att det kommer bara hända en sak fast den kommer bli hemsk. Men som vanligt får vi väl se vad morgon dagen har att erbjuda.

I matsalen då jag önskade som mest av allt att det skulle hända någonting som aldrig hade hänt förut i skolan kom plötsligt svt och började filma i matsalen. Jag blev uppspelt för att dom hade en kamera så jag skrek till dom andra i bordet att vi skulle gå till dom o bli filmade, men istället så kom dom till vårat bord och interjuvade oss :)  Jag blev riktigt uppspelt medans dom andra undrade om jag va hög eller något ;P Fast jag stammade iallafall inte så mycket när dom ställde massa frågor.

Efter det var jag euforiskt glad hela dagen för att det hände något nytt. Fast det känns som att det inte vara så länge till..

Jag ska försöka allting nu för att saker och ting ska inte vara samma gamla tråkiga grejer, från och med idag ska jag göra annorlunda grejer hela denna veckan. Det ska jag sätta punkt för .

Imon blir det att gå till kuratorn och berätta om det usla lovet och sen en helt vanlig/orginel skoldag ;D 

Godnatt!


Av helen - 25 februari 2013 23:21

Hello!:) nu har jag suttit och läst sen jag kom hem 20 i 4 med endast en paus på en kvart. Jag kan säga att jag orkar inte ens räkna ut hur många timmar det va :P
Min mobil har ju iaf mycket batteri kvar vilket är positivt:)
Om ni undrar så bloggar jag via mobilen får orkar inte logga in på datorn för sitter jag vid den till typ halv 2 om jag bli fast. Jag måste verkligen minska med mitt datormissbruk!:P
Nu ska jag bosta tänderna och sova för är så freaking trött! Godnatt :)

Av helen - 24 februari 2013 18:23

Här kommer bilderna på outfitsen jag pratade om i förra inlägget :) Va tyvärr tvungen att ta alla bilderna i speglen eftersom det är lite svårt att fota mig själv.


Sport t-shirt

 

Kund inte få till en seriös min på denna bilden  :P


Rihanna skirt 

 


  

Det kanske är ovanligt att se mig i kjol men tyckte faktiskt att denna kjolen va lite cool. Den är från gina.


The black pants

 


Light pink summer

 


 

Också annorlunda för att vara mig men jag gillar verkligen ringen ;P


Goodbye :)


Av helen - 24 februari 2013 12:44

Hej hopp! Idag är det den sista dagen på sportlovet och jag har inte direkt något roligt att göra :/ . Jag måste läsa klart boken, jag måste städa i mitt rum och i mitt walk in closet/gaderobs rum och jag måste göra något roligt idag!

Än så länge har jag läste ungefär 60 sidor av boken och har 40 sidor till hälften . Bokredovisningen ska vara färdig till onsdag -.-

Jag har aldrig ens gjort en bokredovisning så det kommer inte bli så enkelt, vi får se o hoppas att det går bra :)

Igår (+  i förgår) så testade jag olika nya outfits av dom kläderna som jag har köpt dem 3 senaste månaderna . ( Observera att det inte bara är nya kläder. Jag bara kominerar ihop mina ny med lite av min gamla) Jag kan lägga upp bilderna i nästa inlägg.:D

Jag kan sammanfatta detta året med tre ord : Knepigt, Jobbigt och ledsamt tråkigt. Jag skulle villjat göra roligare saker men det känns som dom aldrig blir av längre :/

Den roligste dagen på hela lovet va nog första dagen då vi bowlade. Jag älskar att bowla!.Min favorit sport!! 


Men nu ska jag redigera några bilder och sen gå tillbaka till läsningen :) Vi hörs !


Tre roliga bilder xD


 


 


 

Av helen - 22 februari 2013 12:21

Hejjssan, Godmorgon!:) Tgif ( Thanks God it's friiday ;) ) 

Idag känner jag mig på mycket bättre humör , än igår allafall. Så jag tänkte fixa i ordning mig själv med hemmaspa typ :) Jag måste Duscha,Oljeinpackning för håret, Tvätta håret, Ansikts rengörning + anskits mask, Raka skägg nä nu blev det nog lite överdrivet :P Men det här är sånt som måste göras för just nu ser jag ut som ett träsktroll o stinker armhåla xp Haha men det va inte det jag ville ha sagt.

Min mobil är för tillfället inaktiverad , jag menar att jag måste hitta puk koden som mamma ha nerskrivet någonstans. Jag glömde nämligen av pin koden -.- Antingen så ska jag skaffa en enklare pin kod eller så avaktiverar jag den när jag hittar puk koden :/

Jag får nog också städa idag för mitt rum ser ut som ett bomb nedslag o läsa mer av boken som vi ska ha redovisning om nästa vecka.. Hihi inte klar än ( Typiskt mig ) Men nu ska jag gå tillbaka till mitt liv och duscha. Vi ses senare! ha en  Godeftermiddag :)


Mer musik idag :P I Have missed you!!;')


- Den är lite tråkig men väldigt fin låt!



- Kanske lite tjatigt med att den nu är överallt... Men riktigt bra! Påminer lite om Rihannas låtar men jag tycker inte rösten är så lik.


Av helen - 21 februari 2013 23:14

Hello!:D Nu är jag hemma igen efter 5 sådär jobbiga dagar. Men nu vet jag iallafall att jag inte behöver handla byxor på ett tag , eller nästan något alls igentligen.

Ville bara skriva ett spontant inlägg nuför har lite tråkigt.

Men idag så var vi lite överallt i mark. Vi va på kyrkogården, hos släktingar o mamma va på masage. Det blev mycket tårar o sånt , men det gick bra till slut. 

Det jag stör mig på är att det är så freaking kallt i Skene    Hoppas verkligen att det blir vår snart !

Fast vi får väl vänta ett tag till :/  

Ha de bra så säger jag godnatt ! :)


 - Bra låt med Christina Aguilera o Pitbull.

 

 

 


-Bästa låten med Taylor Swift :) Men riktigt annorlunda från vad hon brukar göra.

Av helen - 21 februari 2013 10:54

Godmorgon!:) eller egentligen godförmiddag, jag har varit uppe sen typ 8 - 9 :/
Idag så är det meningen att vi ska åka hem :) Har verkligen längtat hem ( efter datorn xD ) Men jag har nog mest längtat hem efter som att jag inte har mått så bra:( Men det är bättre nu.
Igår va jag hela dagen i Borås med min moster och mamma. Vi gick bara runt i knalleland för vi hade ingen aning vad vi skulle göra :P. Sen på kvällen va vi hos min morbrors hus där min lilla kusin sov och min låtsas kusin va inne på sin dator. Vi pratade om en grej som kommer hända i sommar:D jag kan inte vänta !!!;DD
Men nu får jag väl fortsätta att vänta på mamma :/ Ha de bra!:)

Presentation


Konnichiwa!
Jag är en tjej på 16 år som gillar
Att skriva, Pastel, Pastel Goth, Anime, Serier, Att rita och vara med kompisar.
Jag går i 1:an på Gymnasiet, Samhällslinjen och läser också språket Japanska.✌ Läs min blogg för mer info! Mata Ne!:3

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilken choklad av marabou choklad är bäst
 Mjölk choklad
 Vit choklad
 Daim choklad
 Mint krokant
 Jordgubb
 Schweizer nöt
 Polka
 Mörk choklad
 Digestive
 Non stop

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18 19
20
21 22
23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik





Loockbook :)


Ovido - Quiz & Flashcards