mylifeandmorestuff

Alla inlägg under augusti 2012

Av helen - 26 augusti 2012 21:47

Hej! Sorry att jag inte varit så bra på att uppdatera men har mycke läxor, mycke att tänka på och försöker på något sätt bli mer social och aa man kan väll säga att jag har det inte så lätt just nu men jag får ta vara på hösten och vintern eftersom att våren och sommaren kanske jag inte kommer orka lika mycke för depressionen :/ Iaf
I torsdags så hade vi idrott två gånger men det var faktiskt riktigt kul både första och andra. Första timmen vi hade idrott var jag leona, Petter , Max och Gabriel på gymmet det var riktig kul:) och det var ganska tur att jag inte fick sån tränings värk för jag strechade när jag kom hem så jag fick bara tränings värk efter simningen. På andra timman vi hade idrott så hade vi först brännboll och då tog jag min första lira (någonsin tror jag) Jag blev riktigt förvånad eftersom jag var så trött och jag trodde det skulle gå skit dåligt för vårt lag tack vare mig men vi van :D Sen körde vi friidrott och då var jag som sagt helt random fick övertramp tre gånger och as dåliga resultat :P Men hade kul ändå.. På fredag hade vi först sovmorgon och jag kom lite tidigare än alla andra men det var nog bara 5 minuters skillnad. Det första vi hade va no och vi hade fyllt i nog slags sak där vi fick välja vad vi ville ha först och sist i terminen, och majoriteten i klassen är ju mest killar och man har ju sexuallkunskap i 8:an som man kan ju gissa vad vi jobbar med just nu -.- Det som var läskigt va ju att jag stog på tur för att läsa om det men om jag skulle bli nästa som läste skulle jag värkligen vägrat för avskyr sånt för en av mina bästa kompisar har råkat ut för våldtekt och jag har redan haft sexuallkunskap 3:an och 6:an och jag har nästan alltid vetat hur barnet blir till i magen för mamma hade en sån bok när jag var liten men som tur var kunde jag inte läsa men jag kollade på bilderna euuu...!! Fy avskyr sexuallkunskap. Sista lektionen så hade vi textilslöjd och då fick vi...... Stika och jag gjorde en spiral trappa (allså jag stikade runt den där stik pinnen liksom) Haha riktigt kul var det !:) Men måste sova ska upp och duscha imon bye bye !:) Nej juste det är inte så jag säger det , jag menar seeyu!:))

Av helen - 21 augusti 2012 21:56

Sitter just nu in i mitt rum i öknen och funderar på om man ska sova nere inatt igen:P aja nog om det. Idag så har vi haft helt vanliga lektioner och då fick vi såklart också läxa :| Men det var rätt så kul ändå:) Först så hade vi so på morgonen sen hade vi ingen rast för efter skulle vi ha läsning -.- Vi har läsning som sakt med en ny lärare som är pensionerad och fick nästan skrattanfall när han läste men som tur var det bara i 20 minuter. Efter det hade vi språk och då fick vi välja om vi ville ha svenska eller engelska och jag valde engelska eftersom jag når nästan till dom höga betygen i svenska. Efter så hade vi so igen och då var vi i det andra klassrummet för det var så varmt i vårat och sen hade vi lunch. Idrotten var efter sen och då fick vi spela boll spel och kolla på den nya hallen :) Och jag Som va lite trögfattad då trodde vi skulle vara inne i den nya hallen och spela ;P men så blev det inte haha.., Sen hade vi Tråk engelska då vi fick läxa :( Men vi kollade på film så det var kul:) Och sist så hade vi matte och den har blivit tråkigare ser jag:/ Fattade ingenting nästan:P men är ju inte så himlans bra på matte... Det som jag har märkte är att vi har mycket kortare raster än förra året vilket är tråkigt för det är nästan det ända på skolan som är bra:) men imon slutar vi klockan 14 :D och direkt efter ska jag till simhallen med mamma och hennes kompis för ska träna inför simprovet och skoljoggen eftersom att våran klass vill vinna och behöver träna upp min kondition på simmnig innan jag går ut och springer. Seeyu tomorrow :))

Läger upp en bild så det inte blir allt för tråkigt.Bild på när Sandra testade mitt pennfack som sko ;)

Av helen - 20 augusti 2012 23:14

Hej alla nu är jag tillbaka och kommer skriva på den bloggen också :) Idag så började jag 8:an :D det var inte så illa som jag trodde:) Jag har fortfarande inte blivit kortast i klassen men jag kommer säkert bli det snart känner jag :S Vi började skolan med att som vanligt gå in i kyrkan där det var folk som sjöng och en präst som babblade:P Sen hade vi massa informations saker men sen efter lunch hade vi vanliga lektioner och då hade vi hemkunskap :) Det var ganska kul fast är väll inte sådär jätte bra på det men det går väll förhoppningsvis bra:)Efter det så hade vi läsning men till min förrvåning så skrev vi bara istället för att läsa :O haha... Sen så hade vi samling och då var det ännu mer information om betyg, prao, lov massa annat random.Men tyckte första skoldagen inte kunde varit bättre och vi får väll se hur det blir imon. Seeyu:))

Presentation


Konnichiwa!
Jag är en tjej på 16 år som gillar
Att skriva, Pastel, Pastel Goth, Anime, Serier, Att rita och vara med kompisar.
Jag går i 1:an på Gymnasiet, Samhällslinjen och läser också språket Japanska.✌ Läs min blogg för mer info! Mata Ne!:3

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilken choklad av marabou choklad är bäst
 Mjölk choklad
 Vit choklad
 Daim choklad
 Mint krokant
 Jordgubb
 Schweizer nöt
 Polka
 Mörk choklad
 Digestive
 Non stop

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik





Loockbook :)


Ovido - Quiz & Flashcards