mylifeandmorestuff

Alla inlägg den 19 maj 2012

Av helen - 19 maj 2012 21:54

                                       

   Sorry visste inte om  det bara skulle var en outfit så jag tog med alla fyra :) Iaf hoppas ni gillar dom ;)


Min motivevering till vad jag ska ta för foto med kameran: Jag hade tänkt att fota naturen och ta bättre outfit bilder + att jag och min familj ska åka till London i sommar och till New York nästa sommar. Så jag vill kunna ta jätte bra bilder efter som jag aldriga har haft någon bra kamera att ta kort med, och jag har själv inte råd att köpa någon. Så snälla !, jag vill värkligen vinna.


Jag har också en motivering varför jag valde dom kläderna: Jag har själv inte köpt så mycket sommarkläder , så jag använder dom kläderna som jag kan använda utan koftor och ersätter jeansen med shorts istället.Men jag ska ju köpa sommarkläder när jag har råd, fast just nu har jag inte råd :P


P.s Tyvärr är  bilderna inte i ordning men ni får stå ut :P


P.s2 Både redigerade och orginal bilderna :)

Av helen - 19 maj 2012 14:15

Dag 7 – Mina framtidsdrömmar


När jag slutar 9:an ska jag (förhoppningsviss) flytta tillbaka till väst kusten ( och kanske bo i en student lägnhet i borås) och gå på ett plus gymnasium i jönköping , eller ska jag gå på ett gymnasium i Göteborg. Aja vet inte riktigt än vilket gymnasium jag ska gå på men det blir iaf skönhets eller resturang linjen (vill gå på båda ;D) Men helst skönhets linjen :) Men vi får se jag kan ändra mig så fort men det är vad jag vill just nu elle så kanske jag stannar kvar i Torsås på mjölner men det är absolut inte säkert att jag gör det ...




Dag 8 – Mitt bästa minne 2011

Mitt bästa vet jag inte riktigt men det är väll den veckan då sommarlovet började, vi hade så kul dom där sista dagarna och på skolavslutningen .. Åh.... minns som det var igår jag och ida gick runt i skene efter avslutningen och nynnade på sommar låtarna vi hade på avslutningen , Goda tider var det :)






Dag 9 – Såhär är jag i skolan

Jag tycker själv att jag är nog den blygaste tjejen i klassen , men ändå vill sticka ut ur mängden så inte folk ska misstror att jag är tråkig (men jag gissar att det redan är många som gör det :P )

Jag försöker också dölja hur jag mår eftersom att jag har så mycket längtan tillbaka till skene mår jag inte särkillt bra varje dag,men det är så himla ofta jag vill gråta ut men kan inte vissa för alla hur jag känner, så det känns ibland som jag är 'Emo' igen (men jag mår faktiskt inte så dålig) Iaf så har jag lärt mig i denna skolan jag går i nu att jag är på något sätt UNIK , så jag skulle väldig gärna villja tacka dom i skolan för att dom släppte in mig sådär bara och att jag fick vara med dom fast jag inte pratade så himla mycket i början , dom botade också min skräck att kunna prata med främande människor Så tack för att ni iaf är snälla mot mig :)








Dag 10 – Det här får mig att gråta

Det finns egentligen mycket som får mig att gråta men det är väll mest alla gammla minnen som får mig att gråta :/

Av helen - 19 maj 2012 13:38

Hejj bloggen , förlåta mig för min hemskt dåliga uppdatering men min ''egna'' dator som jag hade med mig till skene Cp:ade ihäl sig. Men jag kom aa jag kom hem mycket tidigare än vad jag trodde för jag kom hem klockan 3 på natten igår :S Kunde bara sova en halv timma/en timma på hela resan (skit jobbigt:/) men men .... Idag har jag inte gjort något bara sovit suttit vid datorn och ätit. Men nu ska jag vissa lite nya låtar (nya och nya, dom är väll sådär nya) Men ni får ha det gött så ses vi soon Seeyu:))






denna låten är nog den nyaste :)



Kan bara inte få denna ur huvudet :P



Åh ... fy vad hemskt, men hörde den för första gången igår och såg videon nu den är ju hemsk

videon allså, men älskar låten på något sätt

Presentation


Konnichiwa!
Jag är en tjej på 16 år som gillar
Att skriva, Pastel, Pastel Goth, Anime, Serier, Att rita och vara med kompisar.
Jag går i 1:an på Gymnasiet, Samhällslinjen och läser också språket Japanska.✌ Läs min blogg för mer info! Mata Ne!:3

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilken choklad av marabou choklad är bäst
 Mjölk choklad
 Vit choklad
 Daim choklad
 Mint krokant
 Jordgubb
 Schweizer nöt
 Polka
 Mörk choklad
 Digestive
 Non stop

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik





Loockbook :)


Ovido - Quiz & Flashcards