mylifeandmorestuff

Alla inlägg under september 2012

Av helen - 1 september 2012 11:10

Hello, jag vet att jag inte skriver så mycket här men får börja skriva här mer nu :p Igår så hade vi sovmorgon men det blev det inte för mig :| Först vid 7 tiden så väckte mamma mig med en jäkla Usher eller David guetta låt (eller något sånt) där dom sjöng No one Loves me typ, och då skrek jag: Det kanske är för att ni väcker mig klockan 7 på sovmorgon som ingen gillar er :@ Sen fem minuter efter så ändrade mamma över till nyheterna och då var det några idioter som skrek i tven och sen någon nyhets tant som pratade till 10 över 7 och efter det somnade jag om igen :) i tio minuter :( För då plingade mobilen och då hade jag fått ett meddelande på fb jag tänkte för mig själv vem fan är det orkar inte med detta åhh... Det var från Gabriel om vi hade läxa :@ Och då pratade jag med han i 5 minuter om engelska läxan och då var klockan 5 i halv 8 och det visste ju inte jag så jag somnade om och tänkte inte på att jag skulle gå upp halv 8 och då gick alarmet igång och jag fick damp anfall. Så aa det var inte en bra start på morgonen , men i skolan var det faktiskt ganska okej:), skulle vart med Sandra den dagen men gick inte och ist hade Gabriel fått för sig att han skulle få skjus hem och av oturens skäl så hade mamma med sig en kompis i bilen från bergkvara som hon skulle skjusa hem -.- Och påväg till bergkvara började han prata om religion och det var inte så passande för mammas kompis var också jehovas och Gabriel fick nästan skrattanfall och jag med då men vi var ju tvungna att inte skratt , men när vi kom fram till han så kom hans pappa ut utan tröja och med par shorts på sig som jag först trodde va kalsonger:S Åh Gud va vi skrattade och mamma o hennes kompis fattade ingenting:P men allvarligt vi skarttade tills vi fick tårar båda två och sen när mamma frågade vad som var så roligt skrattade jag ännu mer shit det var ganska längesen som vi fick ett sånt skrattanfall:D Helt SJUKT var det!!! Haha men nu ska jag gå och duscha för ska åka och grilla med församlingen vid 1 :)
Seeyu!:))

Presentation


Konnichiwa!
Jag är en tjej på 16 år som gillar
Att skriva, Pastel, Pastel Goth, Anime, Serier, Att rita och vara med kompisar.
Jag går i 1:an på Gymnasiet, Samhällslinjen och läser också språket Japanska.✌ Läs min blogg för mer info! Mata Ne!:3

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilken choklad av marabou choklad är bäst
 Mjölk choklad
 Vit choklad
 Daim choklad
 Mint krokant
 Jordgubb
 Schweizer nöt
 Polka
 Mörk choklad
 Digestive
 Non stop

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik





Loockbook :)


Ovido - Quiz & Flashcards