mylifeandmorestuff

Direktlänk till inlägg 4 augusti 2014

Back to school- Outfits,school stuff and much more

Av helen - 4 augusti 2014 13:00

Tänkte göra ett inlägg där jag kunde skrva om just ''Back to school'' grejer, tillexempel webplatser där man kan hitta saker till skolan och olika outfits o.s.v, o.s.v... 

Jag är själv rätt så tagga inför skolstarten eftersom jag nu kommer börja gymmnasiet, dock är jag ej tagga för att åka buss i härdan efter varje dag klockan kvart över 7. Det betyder att jag kommer få gå upp senast klockan 6 varje morgon. T_T 

Well, well.. 

 Det affärer jag tänkte tipsa om är dom som jag satt härom kvällen och kollade vad som kunde vara bra att ha inför skolan. 

Jag hittade rätt så bra saker från TGR ( som jag ska åka in till stan för att köpa saker ifrån), Lagerhaus och akademibokhandeln. 

+ Också en affär där jag kollade på väskor. Eller aa, affär och affär. Den finns inte i sverige vad jag vet, den är från England. 

Men iaf. Här är länken : 

-

http://uk.accessorize.com/uk/back-to-school/all-back-to-school

 Det är dessa back to school saker dom har. Endel är för lite mindre barn, men det är bara skitsamma :P



 Back to school Outfit number one:

-

Heart shirt-Back to school

 
 
 
 
 
 
 
 
 
Back to school outfit two:
Samma gamla skojrta xD
 
Cool socks and nice shirt- Back to school

 
Antingen shorts om det fortfarande är varmt,eller byxorna om hösten kommit en bit in.
 
 
 
 
 
Back to school Outfit three:
Hipp/bohochic- Back to school

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av helen - 20 december 2014 21:33

... Okej, jag vet att detta kan säga tusen ord och så. Och detta beslutet gjorde jag för bara några minuter sedan för jag känner att jag inte hinner lägga ner tid som jag gjorde i 7:an på inlägg om varje dag , det går bara inte längre. + så vill jag ...

Av helen - 4 november 2014 07:44

godmorgon/ Ohayou! Sitter just nu på bussen på väg till skolan. :) Helt vanlig dag. Igår så blev mitt rum klart ( dock så var det väldigt svårt att få upp den ena tapeten ://) Och jag sov i mitt rum denna natten. Jag tittade också på en film som m...

Av helen - 3 november 2014 12:26

helliu! ^u^ Sitter just nu på en säng på Ikea och väntar på att mamma ska bli klar med beställningen av vårat kök. :) Har haft utvecklingssamtal i en halvtimme. Det gick bra! ?? :) Och sen så hade vi ledigt resten av dagen. Senare så ska jag förs...

Av helen - 2 november 2014 20:00

Hejsan!  Nu är det Söndag och hela lovet har iprincip gått.  Jag har spenderat lovet några dagar hos min moster, hos Gabriel, på en lite jobbig händelse som hände under marknads dagen, hos Saga och i Växjö.  Pallar inte berätta i detalj men sam...

Av helen - 25 oktober 2014 13:15

Tänkte att jag kunde göra ett inlägg om bilder o text från dåtid till nutid och se tillbaka på hur mycket jag förändrats. :)   Då kör vi!   2008 - Det var då vi flyttade till Skene och som jag började ta egna bilder,förut så tog mamma alla ...

Presentation


Konnichiwa!
Jag är en tjej på 16 år som gillar
Att skriva, Pastel, Pastel Goth, Anime, Serier, Att rita och vara med kompisar.
Jag går i 1:an på Gymnasiet, Samhällslinjen och läser också språket Japanska.✌ Läs min blogg för mer info! Mata Ne!:3

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilken choklad av marabou choklad är bäst
 Mjölk choklad
 Vit choklad
 Daim choklad
 Mint krokant
 Jordgubb
 Schweizer nöt
 Polka
 Mörk choklad
 Digestive
 Non stop

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik





Loockbook :)


Ovido - Quiz & Flashcards