mylifeandmorestuff

Alla inlägg under september 2014

Av helen - 3 september 2014 11:05

Now is my phone on English, I'm so happy!
I Finally feel comfortable with English.:)

Av helen - 2 september 2014 20:58

Hejsan! Det var längesen jag skrev på en vardag, och eftersom jag inte gjort det på ett tag så kan jag göra det nu när jag ändå bara sitter och tar det lugnt ( Även fast jag har 100 trillioner saker att göra xc) 

Förra veckan så var vi alla 1:or på Kolboda för att lära känna varandra bättre. Kan väll säga att det egentligen mest var Gabriel och Viktoria och Johanna som lärde känna andra personer. Jag var mest med dom eller inga alls... Just dom dagarna så saknade jag väldigt mycket Torskolan och Torsås, var väldigt jobbigt :/ Så tyckte inte det var någon vidare , men men.

Sen så hände det nog inte så jätte mycket förra veckan, vi hade mest vanliga lektioner och sedan bar det av mot helg.

På Lördagen så monterade vi upp här hemma ''trummvirvel....'' MITT NYA SKRIVBORD!! WOW! :D 

Även fast det var skit jobbigt så var det ändå värt halva Lördagen fram till middnatt och måndagen för att äntligen få i ordning på allt i mitt rum. Gick igenom allt gamalt och slängde det FINALLY! XD Så nu har jag en fin och bra ordning i mitt rum ( just nu i alla fall ;p) 

Var hemma i Måndags för hade sömnproblem och ont i magen :/ Men klarade i alla fall av att göra i ordning saker och titta på Anime :3

Idag så var jag i skolan. Först på morgonen så var vi inne i samlingsalen , alla 1:or och träffade alla ungdomspariter och jag lyssnade på min allra första debatt. Kan inte tro att jag snart ska få vara med i en själv, jag är riktigt nervös tänk om jag måste argumentera, jag är skit dålig på det ju :c. 

Vi fick också reda på på svenskan att vi ska ha en teater inom svensk historia , i Antikens greklands bajsemojjs,  och läsa retorik, Konsten att tala. Ni vet hålla och fram föra tal :s

Det lär jag ju ha räknat med eftersom jag går Samhällsprogramet , men jag känner mig fortfarande inte redo. Det kanske jag aldrig kommer att göra.

I alla fall. 

Ska vara ledig på fredag för jag ska åka med Julia på Lajv, levande rollspelshelg. Vilket kommer bli jätte spännade!:D 

Jag har skapat min egna karaktär till det och jag kan knappt vänta tills jag får spela den!

Aja.

Kan visa nu några bilder på mitt rum och other stuff , som vanligt :p

Så hörs vi snart! 

Hejdå! :D


-Mitt skrivbord då vi plockade bort allt

 


- Hur en låda ser ut nu , inuti mitt nya skrivbord :)

 


- Idag med Julia på väg hem med 4 bussen   

   



- Blev på rit-humör en dag och ritade några karaktärer i min bok ( Observera att jag inte är proffs som mina alla andra är :@)

Detta är bara en skiss och inget annat , den är liksom ritad med en Ikea penna jag hittade på golvet i mitt rum xD.

 


- Diana with blue eyes , but have in the discription on characters in the book actully green as eyecolor. Epic FAIL xP

 

Presentation


Konnichiwa!
Jag är en tjej på 16 år som gillar
Att skriva, Pastel, Pastel Goth, Anime, Serier, Att rita och vara med kompisar.
Jag går i 1:an på Gymnasiet, Samhällslinjen och läser också språket Japanska.✌ Läs min blogg för mer info! Mata Ne!:3

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilken choklad av marabou choklad är bäst
 Mjölk choklad
 Vit choklad
 Daim choklad
 Mint krokant
 Jordgubb
 Schweizer nöt
 Polka
 Mörk choklad
 Digestive
 Non stop

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik





Loockbook :)


Ovido - Quiz & Flashcards