mylifeandmorestuff

Alla inlägg under mars 2012

Av helen - 31 mars 2012 20:56

Hello! Här sitter jag o har earth Hour (riktigt mysigt ;) Jag vet att jag brukar göra musik lista var 2:dr vecka men denna låten hittade jag för ungefär 5 minuter sedan. Jag tycker den är väldigt bra så här är den

Av helen - 31 mars 2012 19:44

              Nästan alla är redigerade ( Jag tar bilder med mina Iphone 4s och använder ganska många program för att redigera och det har blivet ett ganska stort intresse att ta bilder  ;) )

Av helen - 31 mars 2012 18:33

Jag saknar många saker mina gamla vänner,min familj (inte bass) och Ida Men det jag mest av allt saknar just nu förutom min familj o mina vänner är det   SOMMAR   det är alltid så härligt när sommarlovet drar igång o massa sol och bad och allting     Jag bara längtar att gå med shorts igen (fast jag har redan gjort det en gång :P men ändå) :))   Bild på vår solen än så länge ;)

Av helen - 31 mars 2012 18:09

Hejjssan! Sorry för att jag inte skrev igår men jag sov över hos min kompis Sandra ;D aa igår då var det fredag (en ganska rörig o rolig fredag :) ) Jag kan säga att jag var helt o hållet slut på kvällen, jag hade gått (och sprungit) 8 kilometer    DET VAR HEMSKT!!!!!.... Men också kul :) Sen på gympan då när vi skulle ut o springa jag, julia o leona (några i min klass) Så tog jag o julia det ena hållet o leona o en till kille i min klass andra hållet. Sen vill dom gå ett varv till så vi gjorde det men denna gången gick vi bara o det gick ganska långsamt tror jag. Så när vi var frame igen så trodde julia att vi hade kommit först igen så vi väntade ett tag. Och medans vi väntade så försökte leona ringa till min mobil men jag hade på ljudlöst-.- inte lite dum då men iaf så svarade jag andra gången hon ringde så sa hon att dom hade redan hunit (stavning) till idrotts hallen. Men när vi kom hade Sandra redan gått o hon hade min nyckel och vi skulle va ju så jag var tvungen att ringa till henne o sen tillbaka till mamma två gånger . Efter det var jag tvungen att också skynda mig för att inte missa bussen men det gjorde jag o sandra ändå:/ Och dom andra tjejerna i vår klass visst inte heller vart dom skulle så vi spelade tennis till halv 3 då bussarna kom:D Sen sov jag över hos sandra och aa det var roligt:)) Men idag då åkte jag o mamma till Kalmar och shoppade jag vet vi shoppar mycket!!.. Men jag var tvungen att köpa en ny mascara o lite mer saker;P Jag tog också lite bilder också men det kommer nog i det andra inlägget :) Seeyu next time BYE:))

Av helen - 29 mars 2012 19:30

   Ida o Jag<3

   Tiffanie o Jag<3

Av helen - 29 mars 2012 19:25

Hejssan!:) Idag var jag i skolan som sakt:) Jag orkar inte direkt berätta om det för jag har inte så lång tid på mig att blogga eftersom att jag är på mammas dator^^ Men det är bara för att jag tycker att den är så mycket bättre än min:) Men min dag har iaf varit rolig. Jag har också varit med julia R men inte så lång stund (vi kollade bara på tv:P ) Aja måste dra seeyu!:))

Av helen - 28 mars 2012 16:24

Hejj! Idag har jag varit i skolan:) Vi har inte gjort så mycketBara haft lektioner. Jag kom lite sent idag ( som vanligt)men det är bara för att jag var upp ganska länge igårFör att jag hade och har jätte ont i ögat, jag har ingenaning varför men det kan vara för att jag kanske harAllergi, eller så kanske jag har fått strålning i ögat föratt jag suttit för mycke vid datan. Men som jag sa jagvet faktiskt inte. Aja seeyu soon :))

Av helen - 27 mars 2012 18:14

 Mina mint gröna naglar för några dagar sen ( Lacket har tyvärr nu gått nästan av från naglarna) Jag köpte detta lacket på Kicks det är kicks egna nagellack. Jag gillar den dock inte detta lacket det klumpade sig rätt så snabbt o så. Så mitt betyg på denna är 2½ poäng    ganska dåligt av kicks men men.

 

Presentation


Konnichiwa!
Jag är en tjej på 16 år som gillar
Att skriva, Pastel, Pastel Goth, Anime, Serier, Att rita och vara med kompisar.
Jag går i 1:an på Gymnasiet, Samhällslinjen och läser också språket Japanska.✌ Läs min blogg för mer info! Mata Ne!:3

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilken choklad av marabou choklad är bäst
 Mjölk choklad
 Vit choklad
 Daim choklad
 Mint krokant
 Jordgubb
 Schweizer nöt
 Polka
 Mörk choklad
 Digestive
 Non stop

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13
14
15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
31
<<<
Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik





Loockbook :)


Ovido - Quiz & Flashcards