mylifeandmorestuff

Alla inlägg den 8 maj 2012

Av helen - 8 maj 2012 20:11

Hello!:) Sorry att jag inte var på så bra humör innan men jag är så himla känslig på denna månaden just i maj (vår-deprissioner)så jag kan bli hur känslig som helst men om ni läste detta det inlägget som var innan så kan jag bli egentligen ännu mer känslig men det går ju bättre nu för jag kan kontrollera mig själv bättre,det är både bra och dåligt. Det bra är att jag inte kan skrika och gapa lika mycket (men kanske gör det ändå) och jag blir inte lika arg ''oftast'' för små saker , men idag blev jag det men det händer bara när det har hänt mycket dom senaste dagarna. Det dåliga är att jag inte har så lätt längre att vissa mina känslor som t.e.x att jag håller in tårarna när det är folkmassa och det största problemet är (har jag fått reda på nu) att jag inte kan skrika lika högt så härom dagen då jag kände att jag behövde värkligen skrika för annars skulle jag bli galen min min hjärna säger allt du får inte skrika helen tänk på folket omkring dej, men den dagen gick det inte så jag skrek as högt (högre än gabriel om ni undrar) och alla blev ju såklart livrädda och trodde jag var sjuk i huvudet men jag var faktiskt tvungen och jag kunde ju inte kontrollera det heller.


Okej det var bara det jag ville säga (ganska konstigt inlägg) Iaf.. Mamma sa att jag skulle leta efter skolavslutnings skor och en vår jacka,men jag hittade inte någon bra jacka men ganska bra skor så här kommer bilder på dom aja Seeyu!:))



Ska kanske ha converse till skolavslutningen o kanske dom men vet inte.



               Här är en sko jag också vill ha men får se om det blir klackskor eller vanliga converse.

Av helen - 8 maj 2012 16:36

Okej första dagen var det väll okej,andra dagen lite undligt att jag mår dåligt fortfarand men sisådär okej ändå men liksom TRE DAGAR nu är det på allvar den jobbiga perioden har nog värkligen börjat :(( Jag ville värkligen inte att det skulle bli såhär jobbigt men det blev det iaf! Jag vet inet heller hur länge det kommer pågå och det som är det jobbiga är att ingen verkar bry sig som idag så lämnade bara dom i klassen mig hela tiden och säger: Du kan vara med dom där andra ist!! Jätte schyst då ;/ Har jag gjort något fel eller är jag så himla jobbig så ni vill säga något eller? Just nu känner jag bara att jag vill bort härifrån men ingen fattar ju något!!! :@ Inte ens mina mamma hon säger bara: nää jag tänker inte flytta tillbaka till Skene. Jag får riktigt damp på det, nu för tiden känns det som jag aldrig mår bra och kommer aldrig må bra heller. Och förlåt mig då för att jag pratar för mycket om Skene om ni nu tycker det är störande/jobbigt,men jag mår iaf lite bättre av det:'( Aja förlåt för detta inlägget men jag är så j*vla ledsen o lite arg åhh jag önskar bara att jag kunde må bra igen eller flytta för jag ville inte vara sån här i 2 ½ år till :**(((


Seeyu...

Presentation


Konnichiwa!
Jag är en tjej på 16 år som gillar
Att skriva, Pastel, Pastel Goth, Anime, Serier, Att rita och vara med kompisar.
Jag går i 1:an på Gymnasiet, Samhällslinjen och läser också språket Japanska.✌ Läs min blogg för mer info! Mata Ne!:3

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilken choklad av marabou choklad är bäst
 Mjölk choklad
 Vit choklad
 Daim choklad
 Mint krokant
 Jordgubb
 Schweizer nöt
 Polka
 Mörk choklad
 Digestive
 Non stop

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik





Loockbook :)


Ovido - Quiz & Flashcards