mylifeandmorestuff

Alla inlägg under april 2013

Av helen - 27 april 2013 12:24

Hejjsan! Har inte skrivit något här på 2 veckor och det har på sätt och vis varit skönt! Men nu har jag lite lust äntligen.

Hur lånt tillbaks ska jag berätta? hm.. Vi hade tjekväll hos Johanna R för några veckor sen och det va kul! Vi kollade på massor med filmer , åt tacos och sprang ute på ängen i regnet ( Kanske mest jag :P) Men det va en riktigt kul helg.


Praoen gick ju inte någon vidare men ingen blev i alla fall arg för det efteråt :) 

Jag har varit på två utredningar och fåt reda på att vissa pyskolger kan också vara dumma i huvudet!! Men nu vet jag att jag inte behöver gå tillbaks dit igen   och nu får jag bara tid för att fokusera på sommaren :D Åh!!  Det är bara 48 dagar kvar ! Snart är det ju Maj och allt också , så det går riktigt fort nu. :) 


Jag va ju i Skene för två veckor sen ( o ska dit denna helgen som kommer igen). Den helgen va den bästa på länge. Det va tack vare att jag fick mina pengar så vi kunde göra fler saker. Men det roligaste va nog taket och Idas hallucinationer ;P 


Vi har ju varit i skolan utan killarna o sniglen i en hel vecka och det va jäkligt chill ;D + att jag klarade matteprovet riktigt bra ,YEY:)  Det finns mycke mer att skriva men har massa bilder också som kommer till detta inlägget :) Så ni får se några av dom :) 


Juste denna veckan har jag varit mycket med Sandra och vi har haft jätte kul :) Igår va i t.e.x på bio och såg Iron man 3 i 3D! Vilket va jätte coolt 8D 

Men nu ska jag ladda upp massa bilder och sen måste jag duscha.

Så vi ses!

Hejdå :)


Crazy hair day! 2013 

           

 


Tjejkväll :)


   

Hippie Helen :D

   

Påvägen till Skene med tåg ;)

 

Taket!



   

Borås med min bästaste moster Eveliina o mamma <3

   

Veckan utan killarna.  Vi gjorde den till den bästa :)


             


Pizza time:D


Första gången jag åkte buss till skolan och då träffade jag på den här lilla krabaten :)


BIOO! IRON MAN 3 3D !! :D











Av helen - 11 april 2013 20:41

Hellu!;P 

               Jag har märkt en sak. Denna bloggen är egentligen riktigt oseriös! :P För skriver bara saker ingen människa orkar lyssna på,

men jag bryr mig inte. Det får vara så :)


Idag började det ganska deppigt med att gå upp med räddslan i kroppen igen :/. 


På matten så gjorde vi prov och det känndes som att allt gick åt helvete o aa allt vara bara helt kasst.



Tfm matten blev inte heller bättre när dom beslag tog min mobil :@ Asså jag kan ju leva utan den men det är ju så att jag är rädd att det ska hända något med mamma,familjen eller Ida för om jag missar något av deras samtal eller sms så får jag skuldkänslor i flera dagar och det har hänt för mycket som jag missat p.g.a det här. Desutom litar jag varken på lärarna eller vilka andra det nu är!


Svenska va däremot bättre :) Då jag skrev ett slut på en film vi kollade på svenskan. Jag skrev om flygande elefanter och vandrande pinnar som åt upp skeppet och red på elefanterna xP Det slutade med att skeppet blev träffad av ett is berg och det skönk. Jag har iallafall min fantasi kvar :)


Resten av dagen blev okej tillslut :D Så sammanfattnings vis en okej dag :)

Men nu ska jag förbereda mig för crazy hari day och övernattningen hos Johanna, det kommer bli kul ! :)

Så hejdå!



 

Av helen - 9 april 2013 10:38

Chillar på håltimmen med Sandra och Johanna :D

Av helen - 7 april 2013 23:36

Hola Hola coca cola ;D  ( Emilia style) 


Detta påsklovet har gått extremt snabbt och det har funnits riktigt mycke som jag har viljat göra men har inte hunnit , för att jag har antingen hållit igång en hel dag eller bara vilat en hel dag. Men jag hann göra en del roliga saker ändå :) 

Jag har varit med mamma på massa olika ställen.Jag har varit med mammas vänner och så. Jag har varit i Emmaboda,Karlskrona,Kalmar och Nybro. Jag va i Dalskär och fotograferade. Jag har haft serie och film maraton, samt sov maraton,Sen mycke mer som jag faktiskt inte kommer ihåg;P


Imon är det i alla fall skola och vi har två prov som jag inte övat på som vanligt ( Typiskt mig XD ) Men jag får se det posetivt , på något sätt .  Men nu säger jag godnatt för jag är trött :)


Emmaboda

       




Dalskär


     



Bilder jag redigerat från photoshop :D


Dalskär

 


Me :) 

 


Gammal bild som jag redigerade lite igår


 



Presentation


Konnichiwa!
Jag är en tjej på 16 år som gillar
Att skriva, Pastel, Pastel Goth, Anime, Serier, Att rita och vara med kompisar.
Jag går i 1:an på Gymnasiet, Samhällslinjen och läser också språket Japanska.✌ Läs min blogg för mer info! Mata Ne!:3

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilken choklad av marabou choklad är bäst
 Mjölk choklad
 Vit choklad
 Daim choklad
 Mint krokant
 Jordgubb
 Schweizer nöt
 Polka
 Mörk choklad
 Digestive
 Non stop

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik





Loockbook :)


Ovido - Quiz & Flashcards