mylifeandmorestuff

Direktlänk till inlägg 29 maj 2012

Japp, det gick ganska bra med redovisnigen :)

Av helen - 29 maj 2012 18:45

Hello:) Måste nog bara berätta det som har hänt idag eftersom att det har hänt ganska mycket så ni får stå ut med detta inlägget :) Idag så startade jag dagen med att försova mig och ha en madröm (jaa om kaffe och andra läskiga saker igen :P) Men hann presic i tid:),vi hade först svengelska då sa våran lärare något som jag har väntat på HELA terminen att vi får test på 3 olika språk , Jag blev så himla glllaaaddd. Jag valde Spanska,Italenska och Tyska (vill ta franska som tredje språk men jag läste franska i trean och ville ta dom språken som jag inte kan) Sen gjorde vi massa eng uppgifter i klassrummet och i datasalen. Efter det hade vi idrott och då fick dom andra göra lite vad dom vill men jag kom på att jag inte hade sprungit 3km runt slingan men det var VÄLDIG fel läge att springa den rundan just idag för att jag var så nervös för allt det om Ida och redovisningen så jag tappade andan när jag sprang, efter det gick jag hela vägen och trodde jag skulle svimma av i diket för mådde jätte dåligt.Jag trodde att jag inte kunnde prata sen för jag hade så himla ont i halsen så efter idrotten gick vi ner till fritan och Leona köpte te åt mig det hjälpte lite grana, men jag har haft sånt problem med det länge så funderar och ska gå till läkaren (skolskhöterskan, ingen anning hur det stavas) imon så får se vad det är.Aja sen hade vi so och då övade vi inför ett prov som vi ska ha nästa vecka.Och efter det var det lunch, på lunchrasten så hade 7c invaderat vårat klassrum så vi var ute i korridoren och kollade på lite gammla foton från när jag sandra och leona var i kalmar och såg en tant som jag tog kort på och som skrattade åt oss.Sen hade vi matte , det var ganska tråkigt så ska inte säga något mer om det-.- . Sen hade vi ju rast och jag ville öva på redovisningen som vi hade men gabriel ville inte öva för han sa att han kunde allt utantill :/ Sen hade vi ju engelska och det var tre styckna som var före oss (vi var sist) men dom som skulle vara före oss hade något problem med datorn så vi fick vänta väldigt länge och jag var 99% säker på att vi inte skulle redovisa men 5 minuter innan lektionen sa våran lärare okej då får gabriel och helen redovisa , och jag bara neeeejjj vi skulle ju inte redovisa :((( Men det gick faktiskt ganska bra jag är ju fortfarande som sagt blyg för att prata men det var ju däremot inte gabriel han kunde allt utantill det var bara en ända grej (som jag inte kommer ihåg vad det var) men är faktiskt lite tacksam att han iaf tog tid och lärde sig dom grejerna utantill för jag kunnde också ha gjort det utan papper men jag håller mig till den säkra sidan.Efter åt så hade vi rast igen och innan vi skulle gå ner till no salen så skrek och gapade vi ganska mycket tills vi märkte att 7c hade lektion och jag sa att vi skulle vara tysta men dom lyssnade inte så gabriel gick ut och skrek något som jag inte kom ihåg och jag bara gapskrattade och då kom annette (en lärare) och var as arg på oss det var så himla nära att jag gapskrattade ihäl mig (för jag är som jag är...) sen gick vi ner till no salen. På no:n så hade vi lef (en till lärare ) som är en jätte läskig gubbe eller man eller utomjording (vad ska man kalla honom då?) och jag gabriel o leona satt och skrattade bort hela no lektionen.Vi fick också testa en såndär jätte stor tång och en jätte liten ,det som var så roligt var att med den lilla tången så gjorde jag sönder en såndär tjock spik och jag tänkte undra hur mycket jag behöver betala för den där men lef bara gjorde du sönder spiken och alla blev förvånade men jag fattade ingeting. För jag har aldrig fått beröm för att göra sönder någonting.Btw idag har jag åkt med den bussen som jag egentlihen ska åka med så det tog inte så lång tid att åka hem men nu säger mamma att jag inte behöver åka till skene men aja orkar inte bry mig mer om det för detta inlägget är redan så lång som den är så vi ses snart Seeyu:))

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av helen - 20 december 2014 21:33

... Okej, jag vet att detta kan säga tusen ord och så. Och detta beslutet gjorde jag för bara några minuter sedan för jag känner att jag inte hinner lägga ner tid som jag gjorde i 7:an på inlägg om varje dag , det går bara inte längre. + så vill jag ...

Av helen - 4 november 2014 07:44

godmorgon/ Ohayou! Sitter just nu på bussen på väg till skolan. :) Helt vanlig dag. Igår så blev mitt rum klart ( dock så var det väldigt svårt att få upp den ena tapeten ://) Och jag sov i mitt rum denna natten. Jag tittade också på en film som m...

Av helen - 3 november 2014 12:26

helliu! ^u^ Sitter just nu på en säng på Ikea och väntar på att mamma ska bli klar med beställningen av vårat kök. :) Har haft utvecklingssamtal i en halvtimme. Det gick bra! ?? :) Och sen så hade vi ledigt resten av dagen. Senare så ska jag förs...

Av helen - 2 november 2014 20:00

Hejsan!  Nu är det Söndag och hela lovet har iprincip gått.  Jag har spenderat lovet några dagar hos min moster, hos Gabriel, på en lite jobbig händelse som hände under marknads dagen, hos Saga och i Växjö.  Pallar inte berätta i detalj men sam...

Av helen - 25 oktober 2014 13:15

Tänkte att jag kunde göra ett inlägg om bilder o text från dåtid till nutid och se tillbaka på hur mycket jag förändrats. :)   Då kör vi!   2008 - Det var då vi flyttade till Skene och som jag började ta egna bilder,förut så tog mamma alla ...

Presentation


Konnichiwa!
Jag är en tjej på 16 år som gillar
Att skriva, Pastel, Pastel Goth, Anime, Serier, Att rita och vara med kompisar.
Jag går i 1:an på Gymnasiet, Samhällslinjen och läser också språket Japanska.✌ Läs min blogg för mer info! Mata Ne!:3

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilken choklad av marabou choklad är bäst
 Mjölk choklad
 Vit choklad
 Daim choklad
 Mint krokant
 Jordgubb
 Schweizer nöt
 Polka
 Mörk choklad
 Digestive
 Non stop

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik





Loockbook :)


Ovido - Quiz & Flashcards