mylifeandmorestuff

Alla inlägg under april 2012

Av helen - 1 april 2012 21:17

Musik lista!


1. Drive by - train


2. Live my life-Far east movement


3.I like it like that-Hot chelle rae


4.Euphoria-Loreen


5.Broken angel: dark heaven radio mix-Arash


6.My heart is refusing me-Loreen


7.Sean den först banan- Sean banan


8.Starships-Nicki Minaj


9.Under the sky- BeFoRe


10.Brokenhearted-Karmin



(ops! vissa   låtar   kan   vara  gammla)

Av helen - 1 april 2012 20:00

Detta ska föreställa converse naglar^^ blev inte så bra därimot :P Men aja försöker att bli bättre. O.b.s jag målade med vänster hand o jag är högerhänt det är derför det ser ut som det gör ;P  )

Av helen - 1 april 2012 09:15

God morgon alla ;) Today it's Sunday :( Tråkigaste dagen på hela veckan eftersom det är måndag imon ;/ Men måndagar brukar var ganska hyfsat bra iaf:) Aja sitter här o kollar på bilder i instagram. Jag säger bara Instagram är den bästa foto appen jag någonsin haft (Lovar) Men ska redigera min på profil på Instagram nu så seeyu:)) Ojj jag har glömt att ladda upp bild på det jag köpte igår men här kommer den ses;)   Dom två tröjorna o ringen i högra hönet-bik bok

Bikinin-lindex

Mascara-Kicks

Dom små andra grejerna fick jag gratis :D

Presentation


Konnichiwa!
Jag är en tjej på 16 år som gillar
Att skriva, Pastel, Pastel Goth, Anime, Serier, Att rita och vara med kompisar.
Jag går i 1:an på Gymnasiet, Samhällslinjen och läser också språket Japanska.✌ Läs min blogg för mer info! Mata Ne!:3

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilken choklad av marabou choklad är bäst
 Mjölk choklad
 Vit choklad
 Daim choklad
 Mint krokant
 Jordgubb
 Schweizer nöt
 Polka
 Mörk choklad
 Digestive
 Non stop

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik





Loockbook :)


Ovido - Quiz & Flashcards