mylifeandmorestuff

Alla inlägg den 22 april 2012

.

Av helen - 22 april 2012 21:00


1.Marilyn monroe- Nicki minaj


2.Batterfield-Jordin Sparks


3.I like it like that-Hot chelle rae


4.Tatto-Jordin Sparks


5.Honestly-Hot chelle rae


6.Halo/walking on sunshine-Glee cast


7.Drive by-Train


8.No air-Glee cast


9.Euphoria-Loreen


10.Wild ones-Flo rida ft sia

Av helen - 22 april 2012 17:39

Japp som ni märker har jag ganska tråkigt idag så jag tar igen uppdateringar på min blogg från påskolovet. Och presic nu så kom jag på att jag inte haft dagens outfit på jätte länge, så här kommer:  




 


        Tröja/linne från-Gina tricot

 

   '' nya''  Jeans från-Vero moda (köpte dom igår för mina pengar :) )






Om ni undrar så står jag på knä xD




En snabb bild på mig:), så ser jag ut idag då....


 

Av helen - 22 april 2012 14:44

Om jag bor kvar här i framtiden (ungefär 2 år ) vill jag ändra mitt rum (för tapeten håller på att losna och det är bubblor i den ;S) Men isf om jag nu får ändra så skulle jag villja ha dom här färgerna :) :          Väldigt ljus blå:)



Neon  grön :)






Lime grön :)



Det är ju inte något fel på mitt rum i stort sett men om några år kanske man tröttnar för det gjorde jag med mitt förra rum i Skene.

Av helen - 22 april 2012 13:24

Just nu tänkte jag att jag skulle villja ha något mer att skriva om så aja det får bli några bra artister :)



Robyn ''rihanna'' fenty är född den 20 februari 1988 (24 år) och född/uppväxt i barbados.

Hon har har 7 album : music of sun, a girl like me, good girl gone bad, good girl gone bad:

Reloaded, reted r, loud<3 (mitt favo album) och det senaste talk that talk . Hennes första mega hit var Pon de Replay(som släpptes 22 augusti 2005). Fast den låten som jag upptäckte rihanna på var Disturbia (släpptes 2008) och Russian Roulette (släpptes 20 oktober 2009). Russian Roulette är min favorit låt , jag vet inte riktigt varför . Men det var nog den låten som fick mig att börja älska Rihanna.Mitt favorit album är ju Loud (som släpptes 2010) och släppte hon bland dom bästa låtarna jag tycker hon har gjort hittils : S&M, What's my name,Cheers(drink to that),Only girl in the world,Califonia king bed,Man down och Love the way you lie( både piano version och den vanliga + part 2 ).Jag gillar också det nya albumet ''Talk That Talk'' där hon bland annat har gjort super hiten We Found Love ( som vi även spelar på musiken :) ). Just nu är hon aktuell med filmen Battleship, vill gärna se den så snart som möjligt !! Det var allt från mig här är också bild på Rihanna ;)





  

Av helen - 22 april 2012 12:12

Efter att vända upp och ner på hela internet hittade jag på det sista stället som jag någonsin skulle leta på (mq) Jag kommer ta bort bilderna från min mobil för att jag vill inte att dom andra ska se före skolavslutningen :) ( denna klänningen var den ända och en till då som inte var vit detta året och gillar så mycket vit )  


Sorry att bilderna blev som dom blev:/ Men inga var frivilg att ta kort på klänningen ...




 


   

Testade också en jeans jacka till klänningen. Det blev la sådär,vi får se om jag ska ha den :)








   

Haha ett kort på mig i den (utan spegel) ;D





  

Orginal bilden (:



    



Redigerad bild :) (på instagram)


O.B.S : på dom 2 sista bilderna blev armen lite fail xD

Presentation


Konnichiwa!
Jag är en tjej på 16 år som gillar
Att skriva, Pastel, Pastel Goth, Anime, Serier, Att rita och vara med kompisar.
Jag går i 1:an på Gymnasiet, Samhällslinjen och läser också språket Japanska.✌ Läs min blogg för mer info! Mata Ne!:3

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilken choklad av marabou choklad är bäst
 Mjölk choklad
 Vit choklad
 Daim choklad
 Mint krokant
 Jordgubb
 Schweizer nöt
 Polka
 Mörk choklad
 Digestive
 Non stop

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik





Loockbook :)


Ovido - Quiz & Flashcards