mylifeandmorestuff

Alla inlägg den 3 april 2012

Av helen - 3 april 2012 23:31

Bjuder på en ny header eftersom att det är 1 månadsjubeleum :)  hehe:)  

Av helen - 3 april 2012 19:26

Hejj på er alla! :) Idag har jag haft min blogg i en månad YEY ;D ..... Bra att jag har iaf varit aktiv så länge (så jag ska nog inte slut på ett tag ) Idag då är det Tisdag och det var faktiskt inte så jobbig tisdag som det brukar var eftersom att vi inte hade idrott :P Men aa har inte direkt så mycket att berätta eller jo på engelskan då ska vi välja ut delstater som vi ska skriva typ som en uppsats. Jag har då två delstater (alltså i amerika) som jag ska presentera eftersom att jag har varit i amerika: florida ska jag berätta typ vad jag gjorde där :) Sen ska jag ha typ Califonien (stavning) , San Fransisco . Men det kommer nog bli ganska enkelt för att min Mamma har varit i Usa 4 gånger ;) aa finns inte så mycket mer att säga än att klassrumet kommer bli gapit igen för att Gabriel kommer (hoppas inte imon) aja Seeyu next time!:)) Jag idag med en topp från bik bok

Presentation


Konnichiwa!
Jag är en tjej på 16 år som gillar
Att skriva, Pastel, Pastel Goth, Anime, Serier, Att rita och vara med kompisar.
Jag går i 1:an på Gymnasiet, Samhällslinjen och läser också språket Japanska.✌ Läs min blogg för mer info! Mata Ne!:3

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilken choklad av marabou choklad är bäst
 Mjölk choklad
 Vit choklad
 Daim choklad
 Mint krokant
 Jordgubb
 Schweizer nöt
 Polka
 Mörk choklad
 Digestive
 Non stop

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik





Loockbook :)


Ovido - Quiz & Flashcards