mylifeandmorestuff

Alla inlägg den 18 april 2012

Av helen - 18 april 2012 22:49

Nu har jag vänt upp o ner på halva internet för att hitta den perfekta avslutnings klänningen, jag har också kommit fram till att Topshop var den bästa internet butiken jag hitta här kommer några till klänningar:) ( jag letar för att det är väldigt lite tid kvar,bara 56 dagar till sommarlov;D. Lite mycket tycker jag men det börjar närma sig:) )           










 haha... Detta är bara något jag hittade på halens inte något jag tänkte ha till avslutningen;)


P.s Själv tyckte jag att nummer ett och två var snyggast ^_^

Av helen - 18 april 2012 16:29

Beskriv dig själv med tre ord
Annolunda,galen,konstig:)

Beskriv din bästa kompis med tre ord

Galen,rolig,sjukt bra på att sjunga!

Beskriv ditt liv med tre ord

Fashion/kläder,kompisar/familj,lång tråkigt ibland ;P


Tre saker du skulle ha med på en öde ö

Mat/vatten,Iphone,datan<33

Tre saker du inte skulle klara dig utan

DATAN!!,MINA IPHONE!,KLÄDER!!!

Tre länder du vill åka till

Japan!;( , Usa,Singapore/England

 
Tre låtar du gillar

Till I'm gone,Higher,Drive by<333


Tre filmer du gillar

En prinssesa dagbok,Paranormal activity,Just go with it<3


Tre ord som beskriver ditt rum.

Väldigt dåligt gjort,svart,rosa

Tre personer du tycker om

Tiffanie,Ida,min familj?

Av helen - 18 april 2012 16:05

Hejssan!:) Onsdag onsdag.... Bara två dagar till helg igen :D Idag som sakt var jag i skolan allt var ganska bra förutom på morgonen och på svenskan. På morgonen blev jag lite skol trött/( deprimerad) Men det brukar bli så när jag kommer till skolan efter att jag har varit sjuk:(. Och då på svenskan så arbetar vi med etik o moral-.- och där måste man framföra sin åsikt, och det är inte direkt  min starka sida att framföra något muntligt eftersom att jag gillar inte att säga vad jag tycker för att jag har blivit ¨mobbad¨ för vissa tycker jag är så annolunda (upplever jag då) Så ända sedan fyran har jag blivit mindre socialare (för det var då jag insåg att det var bättre att inte säga något;/) Jag vill ju så klart inte vara som jag är men jag är ju också en person som annpasar (stavning) sig efter något år. Det är också en förklarning varför jag inte pratar lika mycket hela tiden men men snäll skäll inte på mig för det jag försöker så gott jag kan att prata och ibland räker själva jag inte till. Aja det var bara det som jag ville säga. Seeyu:))

P.s Jag är inte mästare på att stava för jag har inte koll på dubbelkonsonanter eller vad dom nu heter :P




  Jag kan kanske kan le bort smärtan från mitt leende , men jag kan inte le bort smärtan från mitt hjärta <3

Presentation


Konnichiwa!
Jag är en tjej på 16 år som gillar
Att skriva, Pastel, Pastel Goth, Anime, Serier, Att rita och vara med kompisar.
Jag går i 1:an på Gymnasiet, Samhällslinjen och läser också språket Japanska.✌ Läs min blogg för mer info! Mata Ne!:3

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilken choklad av marabou choklad är bäst
 Mjölk choklad
 Vit choklad
 Daim choklad
 Mint krokant
 Jordgubb
 Schweizer nöt
 Polka
 Mörk choklad
 Digestive
 Non stop

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik





Loockbook :)


Ovido - Quiz & Flashcards