mylifeandmorestuff

Alla inlägg den 16 april 2012

Av helen - 16 april 2012 23:14

Åhh... Jag bara älskar dom där söta små emosarna :) Jag har egentligen typ gjort det väldigt länge vet inte riktigt varför men jag tycker än idag att dom är så söta. Det fast det enda som gör mig ledsen är för 2 år sedan vill jag ju typ bli emo (visst inte så mycket var det var för något då) Men det var både det och för att jag mådde så EXTREMT  dåligt ;( Aja det var väll på den tiden som jag typ inte kännde någon kärlek alls allting var bara botten:/ Men det är iaf bättre nu :) Seeyu:))


Btw: kom på att dom typ hetter emo bloops tror jag, men jag vet inte hur man stavar det :P

Av helen - 16 april 2012 22:29

     

Jag behöver värkligen ett nytt Iphone skal! För jag har bara ett som jag kan använda för att den första som jag hade när jag köpte min Iphone förstör plasten jag har på mobilen (som jag tyvärr måste ha för mamma;/) Och en annan som jag köpte i Göteborg med pärlor har ramlat av :( Så jag har bara ett utslitet skal som jag nästan hatar nu :( Men på fredag har jag ungefär 1080 då kan jag ju köpa :) Ni ser kanske att jag inte har skal med amrikanska flaggan, jag vet att det är väldigt populärt med det nu men om jag ska vara helt ärlig så gillar jag inte det! Jag har riktigt tröttnat på det och det finns två saker varför: 1. Amrikanska flaggan har enligt dom i min församling har med nathonalisim (stavning:P) att göra (om ni undrar är jag JEHOVAS och det betyder att jag inte får ha något med nathonalisim att göra) men mamma säger att jag egentligen får göra hur jag vill med den saken men vadå!?! livet förstörs väll inte för att man inte får göra lika mycket som alla andra. Jag är ändå ganska nöjd. Aja kan berätta mer om jehovas i ett annat inlägg. Nummer 2: Jag hatar engelska!! Jag förstå liksom inte varför engelsk männen o dom som kommer från england är så himla mäktiga. Jag bara önskar att hela världen pratade svenska, men aa visst kan det vara kul med språk ibland men man pratar ju bara engelska liksom för att alla andra i hela världen lär sig det-.-  Iaf seeyu:))

P.s jehovas vittne är ingen sekt !!...


O.B.S : Det var inget illa ment till er som gillar engelska eller den Amrikanska flaggan jag bara säger som jag tycker såå THAT'S IT! :)

Av helen - 16 april 2012 20:30

HEJSAANN!!! Snart ska jag kolla på ¨inför¨ eurovision :) och öva lite mer på det provet som vi har imon fast först blir det att se vad nu Krister Björkman har att säga Seeyu!:))   ~ I don't wanna be anybody else because me is me, and you is you <3  ~

I don't live for you, I live for the things a don't wanna miss <3

Av helen - 16 april 2012 16:12

                                                         

                                           


Mitt påsklov!<3

Av helen - 16 april 2012 06:20

God morgon! Vaknade jätte tidigt idag så tänkte att jag skulle göra ett snabbt inlägg :) Idag är det som sagt SKOLA :o  Men det blir kul att träffa vännerna igen :) När jag komme hem tänkte jag göra ett/två inlägg om mitt påsklov (i text och bilder) Och en musik lista efter som det var längesen jag gjorde det^^ Aja nu ska klä på mig och äta frukost Seeyu!:))  Bra låt tips av Hot chelle rae ;) Älskar dom<3!

Presentation


Konnichiwa!
Jag är en tjej på 16 år som gillar
Att skriva, Pastel, Pastel Goth, Anime, Serier, Att rita och vara med kompisar.
Jag går i 1:an på Gymnasiet, Samhällslinjen och läser också språket Japanska.✌ Läs min blogg för mer info! Mata Ne!:3

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilken choklad av marabou choklad är bäst
 Mjölk choklad
 Vit choklad
 Daim choklad
 Mint krokant
 Jordgubb
 Schweizer nöt
 Polka
 Mörk choklad
 Digestive
 Non stop

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik





Loockbook :)


Ovido - Quiz & Flashcards