mylifeandmorestuff

Alla inlägg den 24 april 2012

Av helen - 24 april 2012 17:00

Heejj! Idag har det varit en av dom värsta dagarna någonsin:/ Först på idrotten var det tråkiga saker men det såg ut som vi skulle köra spökboll och då tänkte jag äntligen gör vi något roligt på idrotten men sen när vi körde var det med helt andra regler så jag blev helt-.- + att det kändes som jag var osynlig (iaf mer än vanligt) So var faktiskt okej men sen på matten fick jag samman brott så jag bara tänkte jag måste gå här ifrån eftersom att jag inte kunde ens höra mina egna tankar för hela klassrummet var i kaos.Sen skulle vi prata om discot då frågade några i klassen vem ska ta hand om nycklen då(det är ju jag o min mamma som ska det) Då så någon annan att det var leona och då sa leona att nej det är helen(jag då) som ska det, då sa någon annan då blir det inget disco och då skrattade hela klassen jag skrattade med för att dölja masken eller aa så dom inte skulle se att jag verkade vara ledsen (men jag fattar inte vad dom tyckte var så kul).Och sen på rasten mellan engelskan och No:n hade dom med sig orange spray som man spryar i håret.Dom frågade om jag ville ha ocg då sa jag aa men så sprayar dom slut på hela sprayen eller vad man ska säga.Och sen läste jag va som stog ,och det stog att man inte får använda det på permanent hår -.-  Japp det var riktigt bra ju (N) .På No:n då skulle vi vara ute. Men gjorde inte så mycket no (för jag fattade inte vad man skulle göra ) Så jag gick runt på slutet men leona och gabriel och då började dom prata om saker dom kände sig deprimerade av eller vad man nu ska säga.Och tillslut räckte jag inte till jag hade bara lust att skrika rakt ut hur jag egentligen känner men jag riktigt tvingade mig själv att hålla masken änu en gång. Om det värkligen ska fortsätta så här vill jag helst byta skola för jag orkar inte med det och jag vill inte att jag ska börja skolka igen:(  Frågan är ju bara om jag ska gå till kuraton eller inte men problemet är ju att jag inte gillar att prata med främmande folk :/ Aja ska försöka lösa detta ! Men just nu känner jag att jag inte vill gå till skolan;'( Seeyu!


http://www.youtube.com/watch?v=OZLUa8JUR18    Känner mig lite som refrängen på denna låten och det passar in i allt nu tycker jag....

Presentation


Konnichiwa!
Jag är en tjej på 16 år som gillar
Att skriva, Pastel, Pastel Goth, Anime, Serier, Att rita och vara med kompisar.
Jag går i 1:an på Gymnasiet, Samhällslinjen och läser också språket Japanska.✌ Läs min blogg för mer info! Mata Ne!:3

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilken choklad av marabou choklad är bäst
 Mjölk choklad
 Vit choklad
 Daim choklad
 Mint krokant
 Jordgubb
 Schweizer nöt
 Polka
 Mörk choklad
 Digestive
 Non stop

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik





Loockbook :)


Ovido - Quiz & Flashcards