mylifeandmorestuff

Alla inlägg under mars 2012

Av helen - 9 mars 2012 16:01

Mitt mål är just nu att klara grundskolan med så bra betyg som möjligt och det jag vill bli sen är en nageltegnolog (stavning) Det är en sån som håller på med naglar och sånt :)




       

 
 

Jag idag <3! :D        

Av helen - 9 mars 2012 15:38

Hejjssaann!! fredag o helg  och då ska man tyyp inte göra någonting ;P Det har väll varit en sådär bra dag i skolan (tänkte berätta lite om den) : Först hade vi svenska då skulle vi gå igenom ordklasser som t.e.x verb, adjektiv och sånt :P Sen hade vi 45 minuters rast :) Då kollade jag på youtube med några i klassen på skräckfilms trialer (stavning) Sen hade vi svensk/engelska, och då var vi ute på geocaching (har en bild på det som jag kan lägga ut i något annat inlägg) Sen efter det hade vi läsning. Jag läste med Sandra som vanligt o så. Sen efter det hade vi lunch (och jag åt faktist mer än vad jag brukar :) ) Efter det hade vi idrott men jag kunde inte vara med eftersom jag hade varit sjuk , så jag tänkte först sitta med Johanna o göra auto dance när dom hade idrott men Gabriel tvingade att gå promenad med hon eftersom han var själv så jag gick med honom.Efter idrotten hade vi musik ''sista lektionen'' Då spelade vi The climb o Love story, jag spelade gitarr som jag brukar göra oh aa det var hela dagen seeyu next time bye bye :))

Av helen - 8 mars 2012 18:09

      Det som jag just nu längtar efter allra mest är sommar !

      Tänk själv sova till 2-3 i över två o en halv månad, gå barfota ute,slippa skolan,vara med     sina    bästisar familj o bekanta aa oh m.m 



                     

 
 

Jag och ida i turkiet sommaren 2011 <3





                

                    

 

Av helen - 8 mars 2012 17:59

Hejjsis svejsis! Kom nyss hem från kalmar där vi storhandlade mat :P och så har jag varit i skolan (tio minuters torsdagen) Men det var väll sådär kul som vanligt   Fast dom har stängt våra klassrum så vi får vara ute i korridoren '' stavning'' ist det är sämst    men men så kan det la gå.

Har inte så mycket mer att skriva så seeyu ! :))

Av helen - 7 mars 2012 17:45

Hmm...... Detta är egentligen en väldigt svår fråga jag vill ju självklart träffa dom i min familj som är död men just nu vill jag träffa Ida. Ida är min bästa vän + syster om det inte var för henne skulle jag inte leva idag för att det fanns en tid då jag mådde dåligare en någonsin så hon sa åt mig att kämpa vidare det gjorde jag (det är därför jag är här idag) Vi har gjort hur mycket som helst tillsammans Innan jag flyttade så var vi varje dag nästan o sov över nästan varje helg. Jag saknar henne jätte mycket men jag måste lära mej att överleva själv just nu denna perioden. aja det var de seeyu! :)) 

Av helen - 7 mars 2012 17:21

Hello, Idag gick jag hem från skolan igen blev lite mycket jag skulle stanna hemma :( Och nu sitter jag här o lyssnar på musik (Drive by and Shout it out :P ) Hihi kan inte sluta lyssna på dom låtarna men don't worry kommer snart sluta lyssna på dom    Okej nu ska jag äta men ska snart göra den där dagens grej (ni vet nog) Aja seeyu! :))





       En bild på mig :)

Av helen - 6 mars 2012 16:51


(Bik bok)

     

            Denna tröjan är väldigt populär ska jag säga, har typ sätt den i alla  affärer

       denna  våren (en riktig favvis)  












(Bik bok)


 

Det färgade jeansen är också riktigt populära , och nu till våren / sommaren kan man ju ha färgade shorts. Fint och mordent  









    (Bik bok)

  Denna tröja står på min vill ha lista. Och jag vet att det finns en likadan tröja på Gina men gillar denna mer måste jag säga :)

 









     ( Gina trico)

Dom här shortsen har jag tjatat länga att få (dom svart allså) Men dom här är väll också okej.Nästa gång jag får pengar ska jag köpa dom här tror jag :P







      (Gina trico)


Denna tröjan är SUPER fin, det finns några st säkert i skolan som har sånna men jag har inte förens nu bryt mej ;P



 



Av helen - 6 mars 2012 16:01


                                                  

 1. Jag heter Efemena i andra namn (Riktigt fult namn -.-)

                                  2. Jag lider av vinter / vår depressioner och har haft det sen 5:an

                                  3.Jag har blivit mobbad i ungefär 10 till 11 år

                                  4.Jag har varit i 26 länder (helften med bil)

                                  5.Halva min familja har dött i sjukdomar



                                   Okej jag vet att det är inte så roligt fakta om mig men det får gå!

  

                                                  

                                                  

      Seeyu :))

Presentation


Konnichiwa!
Jag är en tjej på 16 år som gillar
Att skriva, Pastel, Pastel Goth, Anime, Serier, Att rita och vara med kompisar.
Jag går i 1:an på Gymnasiet, Samhällslinjen och läser också språket Japanska.✌ Läs min blogg för mer info! Mata Ne!:3

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilken choklad av marabou choklad är bäst
 Mjölk choklad
 Vit choklad
 Daim choklad
 Mint krokant
 Jordgubb
 Schweizer nöt
 Polka
 Mörk choklad
 Digestive
 Non stop

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13
14
15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
31
<<<
Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik





Loockbook :)


Ovido - Quiz & Flashcards