mylifeandmorestuff

Alla inlägg den 26 mars 2012

Av helen - 26 mars 2012 16:47

http://www.youtube.com/watch?v=ELbeEyoGj-I  Denna låten påminer om när jag hade mina mörkaste dagar då jag nästan grät varje dag. Men jag lyssnade inte på den låten då för då skulle jag nog har en hel flod av tårar i mitt rum, fast ibland gråter jag av denna låten nu för tiden men det är bara när jag är riktigt ledsen. Om det är någon som läser detta så är jag faktist ganska ofta ledsen för det som har hänt i mitt liv o jag har deprissoner (stavning) Men aja inget mer prat om det nu seeyu!

Av helen - 26 mars 2012 16:35

Hejsan! Här sitter jag o lyssnar på Green Day – 21 Guns o Markus Fagervall – If You Don't Mean It Japp jag vet gammla låtar men det får gå;) Idag har man som sakt varit i skolan (sådär som vanligt) Jag är ganska avensjuk på en i klassen som ska åka till Teneriffa imon-.- Hatar han ju för att jag inte fick åka ist för han jag behöver semester men aja jag ska ju till skene nästa vecka så då blir det att träffa Ida o Tiff(kanske igen) Så här ska hon få en låt tilldelad av miig seeyu:)) Jimmy Jansson – Som en blixt från himmelen (egentligen 1+1 blir 2:P

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Konnichiwa!
Jag är en tjej på 16 år som gillar
Att skriva, Pastel, Pastel Goth, Anime, Serier, Att rita och vara med kompisar.
Jag går i 1:an på Gymnasiet, Samhällslinjen och läser också språket Japanska.✌ Läs min blogg för mer info! Mata Ne!:3

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilken choklad av marabou choklad är bäst
 Mjölk choklad
 Vit choklad
 Daim choklad
 Mint krokant
 Jordgubb
 Schweizer nöt
 Polka
 Mörk choklad
 Digestive
 Non stop

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13
14
15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
31
<<<
Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik





Loockbook :)


Ovido - Quiz & Flashcards