mylifeandmorestuff

Alla inlägg den 18 mars 2012

Av helen - 18 mars 2012 21:12

Musik Lista


1.Drive by - Train

2.Live my life - Far East Movement

3,I like ti like that - Hot Chelle Rae

4,It Girl - Jason Drulo

5, Bangarang - Skrillex

6,If you don't mean it - Markus Fagervall

7,If I had you - Adam Lambert

8,Braek it off - Sean Paul Ft. Rihanna

9, She dosen't mind - Sean Paul

10.Every teadrop is a waterfall - Coldplay


OBS!?!: En del av låtarna kan vara gammla men men ^^

Av helen - 18 mars 2012 20:27

Jag ångra jätte mycket i mitt liv :/ Men dom 2 värsta saken som jag ångrar är att jag inte kom till min morfar första dagen hen låg på sjukhus. Det är den värst saken jag någonsin gjort det är en av några anlednigar till att jag tycker varför jag är så elak. Och den andra saken var att när min mormor dog så ville jag hellre åka till serbien en till hennes begravning ( Men det finns en privat anledning varför) Men det är två saker som jag ångrar mest av allt, Känner mej faktist riktigt hemsk :/

Av helen - 18 mars 2012 20:15

Hejssan! Förlåt för att jag inte har varit så aktiv som jag brukade vara först men glömmer helt enkelt av att blogga :P Idag har jag inte gjort så mke jag har umgåst med min mamma mest eftersom vi var tvungna att prata om en jätte viktig sak och så. Men det kan vara rätt så skönt att vara själv med mamma någon gång (en hel dag) ibland. Jag hade tänkt att köra en topp tio i musik lista idag (senare) så aja seeyu ! :))   ~This is me and Im just myself, so don't care if u don't won't ! I don't live for u!~

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Konnichiwa!
Jag är en tjej på 16 år som gillar
Att skriva, Pastel, Pastel Goth, Anime, Serier, Att rita och vara med kompisar.
Jag går i 1:an på Gymnasiet, Samhällslinjen och läser också språket Japanska.✌ Läs min blogg för mer info! Mata Ne!:3

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilken choklad av marabou choklad är bäst
 Mjölk choklad
 Vit choklad
 Daim choklad
 Mint krokant
 Jordgubb
 Schweizer nöt
 Polka
 Mörk choklad
 Digestive
 Non stop

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13
14
15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
31
<<<
Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik





Loockbook :)


Ovido - Quiz & Flashcards