mylifeandmorestuff

Alla inlägg under mars 2012

Av helen - 13 mars 2012 17:28

Hejjsan! Idag har jag varit i skolan, där hände det väll det gammla vanliga kul    och just nu sitter jag och tråkar med musik :/ men men har inte så mke att skriva nu så tråkar vidare med min musik seeyu soon :)) 

Av helen - 12 mars 2012 21:40

Hejjssaann! Sorry att jag inte har bloggat idag men var tvungen att åka till kalmar o fixa nytt måndassurf till datorn aja. Idag har jag varit i skolan och jag kan berätta lite om det då: Jag kom försent som vanligt men det var ju absolut inte allihopa som kollade på mig när jag kom in nene men iaf vi hade ju matte så vi jobbade lite i matte boken sen kollade vi på världens sugigaste film ever-.- Efter det hade vi so då kom den personen som skulle börja i våran klass idag det rä typ någon ( inte jag känner) Efter so:n hade vi musik då var jag o sandra inne i ett rum och övade på piano ackord eftersom vi ska spela piano men ist så spelade hon trummor o jag piano för att jag kunde ackorderna men skit i. Sen på läsningen var jag med peter o sandra vi läste läslistor och vi hållde på att skratta för att jag sa klara, färdiga stolpe ibland. Sen hade vi musik igen och då övade jag och sandra igen på piano ackorderna sen kom också gabriel in så spelade vi allihopa och gabriel hade sönder ett par öron skydd.På slutet av dagen på bilden satt jag med tjejerna och gabriel då, vi pratade det mest och så. aa det var det som hände i skolan då seeyu :))

Av helen - 11 mars 2012 19:24

Hmm...  Okej jag är egentligen inte så intresserad av killar men men


Han ska först och främst ha humor (dålig humor som jag :P ) för det skulle ju vara tråkigt med en tråkig kille. Han ska vara lite smartare än jag iallfall men inte för smart så man blir helt ö (ni fattar hur jag menar) Han ska också helst vara utlänsk typ helften svensk och så för jag gillar oftast inte så mycket hel svenskar.Han får också vara galen som jag :P så skulle han iaf inte tycka han var så konstig längre haha Men det finns väl säkert 100 saker minst till men orkar inte skriva så mycket aja seeyu soon ska nog åka oh handla oh sen göra läxor :))

Av helen - 11 mars 2012 11:03

 Hejj Just nu sitter jag vid datan o lyssnar på Drive by - Train den e så brrraaaa  

Av helen - 10 mars 2012 22:36

Hejjssaann! Kollade nyss på mello och loreen vann  Jag visste att hon skulle vinna hela tiden , men jag gillade allra mest David Lindgren men det gör ingenting. Så nu ska loreen till baku (Azarbadjan) tror faktiskt att hon kommer att vinna :) Men aja jag har också chattat lite med Ida o Gabriel så tydligen ska jag och ida till stockholm i början av sommarlovet (LÄNGTAR SÅÅÅ) Oh ida har också börjat gilla ulrik munther -.- helt otroligt men men hon får göra som hon vill aja seeyu!



                        Loreen <3

Av helen - 10 mars 2012 13:35

Dom viktigaste var ju min familj men vissa är ju döda, men dom 3 viktigaste är :


1. Min Mamma: om något skulle hända henne skulle jag dö eller sörja<3 livet ut.


2.Min moster : Hon är min förebild i livet och min bästa släkting<3



3.Ida Dahlström:Min bästa vän vi har varit i Danmark o Turkiet tillsammans (och massor av andra ställen;) Saknar henne jätte mycket kommer aldrig att glömma henne <3




         Haahaha den allra första bilden jag tog på ida (P.s  Detta var i 4:an) :)) 

Av helen - 10 mars 2012 13:20

Hejjssann!!.. Idag har det varit gäster hos mig en stund o så var vi hemma hos en som hete Rebecka hon har hundar som dom uppföder valpar. VI kanske ska köpa hund igen   men isf så måste jag gå upp klockan 6 på morgonen och gå ut och gå   men det ska jag försöka klara    aja seeyu soon :)   

Av helen - 9 mars 2012 21:00

Hejssaann! Minns ni i mitt förra inlägg då jag skrev att jag skulle lägga ut en  bild på geocachingen (Sorry att det bara blev en bild men men ) Och här kommer bild på mina naglar som jag har klippt idag få ha så ett tag eftersom att jag spelar gitarr på musiken så MÅSTE man ha KORTA naglar -.-    Bild från geocachingen :)







MY NAILS

Presentation


Konnichiwa!
Jag är en tjej på 16 år som gillar
Att skriva, Pastel, Pastel Goth, Anime, Serier, Att rita och vara med kompisar.
Jag går i 1:an på Gymnasiet, Samhällslinjen och läser också språket Japanska.✌ Läs min blogg för mer info! Mata Ne!:3

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilken choklad av marabou choklad är bäst
 Mjölk choklad
 Vit choklad
 Daim choklad
 Mint krokant
 Jordgubb
 Schweizer nöt
 Polka
 Mörk choklad
 Digestive
 Non stop

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13
14
15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
31
<<<
Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik





Loockbook :)


Ovido - Quiz & Flashcards