mylifeandmorestuff

Alla inlägg under mars 2012

Av helen - 23 mars 2012 16:58

Hejssan! Jag var ju o shoppade igår och sa att jag skulle lägga upp bilder o skriva om det så nu hade jag tänkt att göra det:) Igår då var jag, Sandra, Isa och Leona och shoppade kläder i Kalmar, Det var Awsome;D Jag shoppade Ett par shorts och solglassögon på bik bok , L.A tröja och ett snyggt linne på Gina, Tre nagellack på Kicks och skosnören (stavning) och en liten söt nyckelring :) Vi var också på Mc Donalds :)) Men nu ska jag lägga ut lite bilder från det seeyu! :)) Kassar från bik bok O.s.V :P

   MC DONALDS


Sandra:)




       L.A tröja-Gina,Shorts-bikbok-Sollisar;P-bikbok,Snyggt linne-Gina :)

  

   Min söta nyckelring (P.s köpte den för 10kr ;)


   Leona och Isa :)

Av helen - 22 mars 2012 23:06

Hejssan! Förlåt att jag inte har skrivet på bloggen idag men har haft fullt upp. Jag har varit inne i Kalmar o shoppat med dom i min klass :)  (Jag ska skriva om det mer imon och lägga upp ett par bilder som vi tog:) ) Men ska gå och lägga mej nu seeyu tomorow :))

Av helen - 21 mars 2012 19:10

Ingeting just nu faktist :P

Av helen - 21 mars 2012 19:01

Hejssan! Nu sitter jag här med Sandra som spelar på  pianot o väntar på Isa som oxå ska sova över :D Imon blir det shopping med tjejerna ( Leona, Isa, Sandra o jag förstås:) Idag har jag som vanligt varit i skolan, det var väll sådär. Men som sakt längtar otroligt mycket tills imon :DD Har faktist inte så mycket mera att skriva så ska lyssna vidare när Sandra spelar piano så seeyu soon :))

Av helen - 20 mars 2012 18:11

Hejssan! Idag har jag varit med Leona hemma hos mej :D Vi gjorde inte så mke vi åt pizza, satt vid ''min'' mobil :) , pratade, tog lite random bilder :P och skrattade as mke ;P Så aa vi hade kul :) Och så har jag varit i skolan o det var väl okej ringde till ida under rasten mellan matten o engelskan. Hon var så glad för att hon hade fått sin Iphone 4 o.s.v :) Aja men seeyu soon :))

Av helen - 19 mars 2012 21:35

Hejssan! Just nu sitter jag på soffan och är jätte trött (har ingen aning varför) Men idag har jag varit i skolan där hade vi först en matte redovisning om en klassresa som vi har hållt på med sen förra året men det gick inte så bra för att vi hade inte övat så mycket -.-  Men jag har också varit i karlskrona och shoppade lite med mamma o Sandra, det var ganska kul :D Och nu är min morbror hos oss :) Aja men nu ska jag snart gå o söva och imon ska jag vara med Leona :) Seeyu :))

Av helen - 18 mars 2012 21:12

Musik Lista


1.Drive by - Train

2.Live my life - Far East Movement

3,I like ti like that - Hot Chelle Rae

4,It Girl - Jason Drulo

5, Bangarang - Skrillex

6,If you don't mean it - Markus Fagervall

7,If I had you - Adam Lambert

8,Braek it off - Sean Paul Ft. Rihanna

9, She dosen't mind - Sean Paul

10.Every teadrop is a waterfall - Coldplay


OBS!?!: En del av låtarna kan vara gammla men men ^^

Av helen - 18 mars 2012 20:27

Jag ångra jätte mycket i mitt liv :/ Men dom 2 värsta saken som jag ångrar är att jag inte kom till min morfar första dagen hen låg på sjukhus. Det är den värst saken jag någonsin gjort det är en av några anlednigar till att jag tycker varför jag är så elak. Och den andra saken var att när min mormor dog så ville jag hellre åka till serbien en till hennes begravning ( Men det finns en privat anledning varför) Men det är två saker som jag ångrar mest av allt, Känner mej faktist riktigt hemsk :/

Presentation


Konnichiwa!
Jag är en tjej på 16 år som gillar
Att skriva, Pastel, Pastel Goth, Anime, Serier, Att rita och vara med kompisar.
Jag går i 1:an på Gymnasiet, Samhällslinjen och läser också språket Japanska.✌ Läs min blogg för mer info! Mata Ne!:3

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilken choklad av marabou choklad är bäst
 Mjölk choklad
 Vit choklad
 Daim choklad
 Mint krokant
 Jordgubb
 Schweizer nöt
 Polka
 Mörk choklad
 Digestive
 Non stop

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13
14
15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
31
<<<
Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik





Loockbook :)


Ovido - Quiz & Flashcards