mylifeandmorestuff

Alla inlägg den 6 mars 2012

Av helen - 6 mars 2012 16:51


(Bik bok)

     

            Denna tröjan är väldigt populär ska jag säga, har typ sätt den i alla  affärer

       denna  våren (en riktig favvis)  












(Bik bok)


 

Det färgade jeansen är också riktigt populära , och nu till våren / sommaren kan man ju ha färgade shorts. Fint och mordent  









    (Bik bok)

  Denna tröja står på min vill ha lista. Och jag vet att det finns en likadan tröja på Gina men gillar denna mer måste jag säga :)

 









     ( Gina trico)

Dom här shortsen har jag tjatat länga att få (dom svart allså) Men dom här är väll också okej.Nästa gång jag får pengar ska jag köpa dom här tror jag :P







      (Gina trico)


Denna tröjan är SUPER fin, det finns några st säkert i skolan som har sånna men jag har inte förens nu bryt mej ;P



 



Av helen - 6 mars 2012 16:01


                                                  

 1. Jag heter Efemena i andra namn (Riktigt fult namn -.-)

                                  2. Jag lider av vinter / vår depressioner och har haft det sen 5:an

                                  3.Jag har blivit mobbad i ungefär 10 till 11 år

                                  4.Jag har varit i 26 länder (helften med bil)

                                  5.Halva min familja har dött i sjukdomar



                                   Okej jag vet att det är inte så roligt fakta om mig men det får gå!

  

                                                  

                                                  

      Seeyu :))

Av helen - 6 mars 2012 15:41

Dag 1 :En bild på mig +5 fakta om mig

Dag 2 :En person jag vill träffa just nu

Dag 3 :Något du längtar efter mycket


Dag 4 :Mina mål / drömmar / önskningar

Dag 5 :Några av dom viktigaste persornerna i mitt liv

Dag 6 :Hur ska en kille vara enligt dig

Dag 7:Vad jag skulle göra om jag fick 1 miljon

Dag 8 :En dålig vana jag önskar jag inte hade

Dag 9 :Någonting jag oroar mig för

Dag 10 :En bild som alltid får mig att le

Dag 11 :Någonting jag ångrar

Dag 12 : En bild på mina / mitt syskon

Dag 13 :Något jag vill ha mer än nåt annat just nu

Dag 14 :Min favorit film

Dag 15 :En låt som får mig att gråta

Dag 16 : Bild på mig och (mina två) allra  bästa vänner

Dag 17 :Något jag saknar

Dag 18 :En kväll du aldrig kommer glömma

Dag 19 :En bild som för mig betyder kärlek

Dag 20 :Något jag älskar

Dag 21 : En bild av något som gör dig glad

Dag 22 :Din förebild och varför

Dag 23 :Finaste citate du vet

Dag 24 : En person jag tycker är vacker

Dag 25 :Min första kärlek





Av helen - 6 mars 2012 15:17

Hejjsann Bloggen   Idag har jag varit i skolan halva dagen ungefär för jag har en sån OTROLIG benvärk o mag ont   men man får väll leva med det. Sorry att jag inte gjorde så bra uppdatering igår men jag var ganska trött. Är just nu o föralltid FOREVER ALONE riktigt tråkigt iallafall seeyu :))

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Konnichiwa!
Jag är en tjej på 16 år som gillar
Att skriva, Pastel, Pastel Goth, Anime, Serier, Att rita och vara med kompisar.
Jag går i 1:an på Gymnasiet, Samhällslinjen och läser också språket Japanska.✌ Läs min blogg för mer info! Mata Ne!:3

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilken choklad av marabou choklad är bäst
 Mjölk choklad
 Vit choklad
 Daim choklad
 Mint krokant
 Jordgubb
 Schweizer nöt
 Polka
 Mörk choklad
 Digestive
 Non stop

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13
14
15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
31
<<<
Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik





Loockbook :)


Ovido - Quiz & Flashcards