mylifeandmorestuff

Alla inlägg den 3 mars 2012

Av helen - 3 mars 2012 19:40

Hej på er snart ska jag o min mamma kolla på mello där bland annat shan bannan ska vara med   aja vi får väll se hur det går :D . Imon ska jag till simhallen med Julia R kul blir det  Men nu lyssnar jag på en sådär bra låt av Chris Brown (ganska ny)aja seeyu   

Av helen - 3 mars 2012 18:36

Hejj igen! Jag var nyss i stan för att mamma skulle åka till kicks och köpa något där så jag fick välja två st nagellack   som är dom finaste färgerna till våren (enligt mig  

P.s bilden till vänster blev lite failad   


Av helen - 3 mars 2012 18:25

Hellu    Välkommen till min blogg! Jag är helen då (som ni kanske vet) och här skriver jag personligt om min dag, skolan,musik,naglar and more stuff :D skriver mer i nästa inlägg see yu!



       From helen <3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Konnichiwa!
Jag är en tjej på 16 år som gillar
Att skriva, Pastel, Pastel Goth, Anime, Serier, Att rita och vara med kompisar.
Jag går i 1:an på Gymnasiet, Samhällslinjen och läser också språket Japanska.✌ Läs min blogg för mer info! Mata Ne!:3

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilken choklad av marabou choklad är bäst
 Mjölk choklad
 Vit choklad
 Daim choklad
 Mint krokant
 Jordgubb
 Schweizer nöt
 Polka
 Mörk choklad
 Digestive
 Non stop

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13
14
15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
31
<<<
Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik





Loockbook :)


Ovido - Quiz & Flashcards