mylifeandmorestuff

Alla inlägg den 4 mars 2012

Av helen - 4 mars 2012 22:23

Hejj igen! har presic varit och duschat,så nu kommer min musik lista för denna veckan :

1. Shout it out by David Lindgren

2.Ai se eu te pego by Michel Telo

3.Euphoria by Loreen

4.Handlake Village by Takida

5.You Learn by Takida

6.Nobody Knows by Darin

7.There she goes by Taio Cruz o Pitbull

8.Mirror by Lilwayne o Bruno Mars

9.Mystery by Dead by april

10.Drive By by Train


OBS! vissa låtar kan vara gamla o den som är längst ner kan vara en låt jag inte lyssnat på så mycket!

Godnatt bloggen seeyu! :))

Av helen - 4 mars 2012 21:13

Hello bloggen    Idag har jag varit på badhuset med julia R.Det var kul tyckte jag fast egentligen skulle jah cycklat ditt mne någon hade gjort punka på cycklen ( nämner inga namn  ) Så jag blev ju förstås as arg så tänkte jag åka sketeboard ist men min sketeboard är helt random så jag gick ist till slut. Sen efter vi hade varit där åkte vi hem till  julia , där såg vi på film ( Wild child)  ospelade ett spel som hete domin (det är inte det ''domino'' som är brädspel, det är ett kort spel) Jag van på det o jag vet AM THE BEST!   haha skoja bara hade tråkigt   Aja men jag känner att jag måste duscha nu eftersom att det är fullt med klor i mitt hår.Men jag bloggar lite senare tänkte göra musik lista sen när jag kommer tillbaka seeyu! :)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Konnichiwa!
Jag är en tjej på 16 år som gillar
Att skriva, Pastel, Pastel Goth, Anime, Serier, Att rita och vara med kompisar.
Jag går i 1:an på Gymnasiet, Samhällslinjen och läser också språket Japanska.✌ Läs min blogg för mer info! Mata Ne!:3

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilken choklad av marabou choklad är bäst
 Mjölk choklad
 Vit choklad
 Daim choklad
 Mint krokant
 Jordgubb
 Schweizer nöt
 Polka
 Mörk choklad
 Digestive
 Non stop

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13
14
15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
31
<<<
Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik





Loockbook :)


Ovido - Quiz & Flashcards