mylifeandmorestuff

Direktlänk till inlägg 22 april 2012

Rihanna! <3

Av helen - 22 april 2012 13:24

Just nu tänkte jag att jag skulle villja ha något mer att skriva om så aja det får bli några bra artister :)



Robyn ''rihanna'' fenty är född den 20 februari 1988 (24 år) och född/uppväxt i barbados.

Hon har har 7 album : music of sun, a girl like me, good girl gone bad, good girl gone bad:

Reloaded, reted r, loud<3 (mitt favo album) och det senaste talk that talk . Hennes första mega hit var Pon de Replay(som släpptes 22 augusti 2005). Fast den låten som jag upptäckte rihanna på var Disturbia (släpptes 2008) och Russian Roulette (släpptes 20 oktober 2009). Russian Roulette är min favorit låt , jag vet inte riktigt varför . Men det var nog den låten som fick mig att börja älska Rihanna.Mitt favorit album är ju Loud (som släpptes 2010) och släppte hon bland dom bästa låtarna jag tycker hon har gjort hittils : S&M, What's my name,Cheers(drink to that),Only girl in the world,Califonia king bed,Man down och Love the way you lie( både piano version och den vanliga + part 2 ).Jag gillar också det nya albumet ''Talk That Talk'' där hon bland annat har gjort super hiten We Found Love ( som vi även spelar på musiken :) ). Just nu är hon aktuell med filmen Battleship, vill gärna se den så snart som möjligt !! Det var allt från mig här är också bild på Rihanna ;)





  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av helen - 20 december 2014 21:33

... Okej, jag vet att detta kan säga tusen ord och så. Och detta beslutet gjorde jag för bara några minuter sedan för jag känner att jag inte hinner lägga ner tid som jag gjorde i 7:an på inlägg om varje dag , det går bara inte längre. + så vill jag ...

Av helen - 4 november 2014 07:44

godmorgon/ Ohayou! Sitter just nu på bussen på väg till skolan. :) Helt vanlig dag. Igår så blev mitt rum klart ( dock så var det väldigt svårt att få upp den ena tapeten ://) Och jag sov i mitt rum denna natten. Jag tittade också på en film som m...

Av helen - 3 november 2014 12:26

helliu! ^u^ Sitter just nu på en säng på Ikea och väntar på att mamma ska bli klar med beställningen av vårat kök. :) Har haft utvecklingssamtal i en halvtimme. Det gick bra! ?? :) Och sen så hade vi ledigt resten av dagen. Senare så ska jag förs...

Av helen - 2 november 2014 20:00

Hejsan!  Nu är det Söndag och hela lovet har iprincip gått.  Jag har spenderat lovet några dagar hos min moster, hos Gabriel, på en lite jobbig händelse som hände under marknads dagen, hos Saga och i Växjö.  Pallar inte berätta i detalj men sam...

Av helen - 25 oktober 2014 13:15

Tänkte att jag kunde göra ett inlägg om bilder o text från dåtid till nutid och se tillbaka på hur mycket jag förändrats. :)   Då kör vi!   2008 - Det var då vi flyttade till Skene och som jag började ta egna bilder,förut så tog mamma alla ...

Presentation


Konnichiwa!
Jag är en tjej på 16 år som gillar
Att skriva, Pastel, Pastel Goth, Anime, Serier, Att rita och vara med kompisar.
Jag går i 1:an på Gymnasiet, Samhällslinjen och läser också språket Japanska.✌ Läs min blogg för mer info! Mata Ne!:3

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilken choklad av marabou choklad är bäst
 Mjölk choklad
 Vit choklad
 Daim choklad
 Mint krokant
 Jordgubb
 Schweizer nöt
 Polka
 Mörk choklad
 Digestive
 Non stop

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik





Loockbook :)


Ovido - Quiz & Flashcards