mylifeandmorestuff

Alla inlägg den 31 mars 2014

Av helen - 31 mars 2014 20:30

Pratade med Gabriel och Ida och försöker plugga förfullt nu!! :D

Av helen - 31 mars 2014 13:25

Blev så arg!! Mitt inlägg som jag hade lagt ner tid på o skrivit , sparades inte ens T-T

Aja här kommer en lista. För jag har tråkigt...


Hemmakväll eller utekväll?   Hemmakväll är det enda jag har haft xD

Gå på bio eller hemmabio?   Gå på bio :)  

Åka buss eller bil?    Åka  med bil när jag är med mamma, buss när jag är med vänner :)            

Träffa vänner eller shoppa?    Shoppa :P

Nagellack eller läppstift?   CHOKLAD!! :D     

Blondin eller brunett?    Blå o grönhåriga ;D         

 

Hockey eller fotboll?     Handboll          

Powerwalk eller styrka?   Cykla      

Lägenhet eller hus?      Lägenhet          

Hund eller katt?   DELFIN!!              

Choklad eller lakrits?    Choklad         

Kaffe eller te?   Inget av dom                        

 

Sommar eller vinter?    Sommar           

Jeans eller kjol?    Jeans                  

Sneakers eller klackar?    Barfota xd      

Sthlm eller göteborg?   Borås o Kalmar          

 

Bra serier:  Glee, The big bang theory ( När det väl är på tv), How I meet your mother, Criminal minds och såklart Soul Eater, Fairy Tail o Future Diary

Bra filmer: En prinsessas dagbok 1 o 2, Madagaskar 1 o 2,  Tim Burtons filmer och She's the man :)

Bra böcker: Wallflower, Förr eller senare exploderar jag, Lisas memoarer o Cirklen 

Bra motto: Ge aldrig upp sålänge du fortfarande kan stå på benen

Bra egenskaper hos mig själv: Snäll,Rolig, Fantasifull ^^

Bästa klädval: Min rutiga skojorta och svarta jeans med coverse. Då är jag som lyckligast

Roligaste resan: Turkiet med Ida 2011, Cypern med mamma 2007 och sist men inte minst Polenbåten med hela 9:an i  Torskolan 2013 <3

Bästa bloggarna: Keela, Pink Poetry, Epic Fail ( Moamurdress), Mina klasskompisar och hm... det var dom :)

Bästa tidsfördrivften: Sitta vid datorn som just nu, då jag egentligen borde plugga xD

Other stuff: Jag har väldigt tråkigt och därför tycker jag att jag borde gå och göra något vettigt. Ha det bra !:)

Presentation


Konnichiwa!
Jag är en tjej på 16 år som gillar
Att skriva, Pastel, Pastel Goth, Anime, Serier, Att rita och vara med kompisar.
Jag går i 1:an på Gymnasiet, Samhällslinjen och läser också språket Japanska.✌ Läs min blogg för mer info! Mata Ne!:3

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilken choklad av marabou choklad är bäst
 Mjölk choklad
 Vit choklad
 Daim choklad
 Mint krokant
 Jordgubb
 Schweizer nöt
 Polka
 Mörk choklad
 Digestive
 Non stop

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik





Loockbook :)


Ovido - Quiz & Flashcards