mylifeandmorestuff

Alla inlägg den 13 mars 2014

Av helen - 13 mars 2014 23:10

Hejsan! Eller rättare sagt godkväll. :)
Har precis borstat tänderna och ska snart sova men först tänkte jag blogga om min dag.
Yey! Trevligt :D
På morgon så stressade jag upp även fast jag inte mådde så bra och trodde jag hade fått feber gårdagen, men jag kämpade imorgon och kom till skolan utan att komma försent idag. :)
Vi hade först bild och då skrev jag om Tim Burton :) Efter det lektionen blev allting värre. Hann aldrig gå till fritidsgården och köpa en fralla ( hade inte ätit frukost) eller dricka så det var inte så kul nästa lektionen.
På svengelska kände jag mig svimfärdig så jag oc Julia gick till fritan och då köpte jag en fralla och drack enorma mängder vatten känns det som :P
Efter det hade vi lunch och sen håltimme! :D
Jag o Sandra gick till godis affären efter vi hade ätit och Sandra bjöd på en glass. Dom kostar enbart 3 kr styck!! :D
Sen gick vi till klassrummet där Gabriel, Petter och Max var och nördade Pokémon & GTA xD
Senare satte jag igång musik i högtalarna och det var as fränt !! :D
Sedan hjälpte Gabriel mig med Kingdom Hearts och det gick bra :)
Vi kom 3 minuter försent till Kemin men hon sa inte så mycket som tur det. :) På kemin så har vi gått igenom ett nytt område som vi påbörjade igår , som vi också ska ha prov på nästa fredag O.O Det e sjukt , faktiskt!!
Hängde med sådär vad vi pratade om. Det var på slutet allt blev krångligt :s
Sedan hade jag så ont , obesktivligt. Så jag orkade inte vara med på matten kände jag. Jag ville bara hem!
Men Julia o Jennifer hade en ide om att dom skulle måla den dörren där glaset hade gått sönder. Så vi skissade upp lite och så och sedan jobbade jag något tal med matte.
Jag o Julia gick också till fritan några gånger under tiden för vi var törstiga:P
Så var dagen i skolan:)
Hemma väl så har jag suttit vid datorn , spelat, ätit ( känner mig fortfarande hungrig) och sett på ett program som hade och göra med gamla låtar som mamma hade på Cd skiva när jag var liten. Jag kände igen alla dom artisterna där ifrån, nästan. Och jag var så glad att jag hittade han som imiterade Micheal Jackson , för det var han som fick mig att gilla honom , och den låten som spelas där är min favorit låt av Micheal Jackson än idag xD Helt otroligt!
Så har jag gjort fotbad med mamma och snackat om vad jag ska bli , bo i framtiden.
Sen har jag pratat med Leona och vi ska ha en mobilfri dag imorgon eftersom hennes mobil är avaktiverad. Mobilen får bara vara uppe i nödfall.
Sen pratade jag med Gabriel om allt möjligt. Från att Sverige kommer bli jämlikt 2205 och drömtydning:P
Imorgon så ska jag kanske gå från Torsås till Berglvara för mamma har lovat att efter hon har varit hos banken så skulle vi åka o köpa pizza :D
Sen ska jag ta blodprover för pollenallergi klockan 4.
Och så kanske vi skulle ha Harry Potter maraton i helgen, vem vet :)
Aja godnatt på er alla för nu går jag o lägger mig!
Hejdå! :)

Kommer som sagt här också vanliga random bilder :) En från i helgen då vi var på Dåm i söndags , innan vi skulle åka hem då Gabriel städade. :P
Inlägg om dåm:et kommer imon!

Presentation


Konnichiwa!
Jag är en tjej på 16 år som gillar
Att skriva, Pastel, Pastel Goth, Anime, Serier, Att rita och vara med kompisar.
Jag går i 1:an på Gymnasiet, Samhällslinjen och läser också språket Japanska.✌ Läs min blogg för mer info! Mata Ne!:3

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilken choklad av marabou choklad är bäst
 Mjölk choklad
 Vit choklad
 Daim choklad
 Mint krokant
 Jordgubb
 Schweizer nöt
 Polka
 Mörk choklad
 Digestive
 Non stop

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik





Loockbook :)


Ovido - Quiz & Flashcards