mylifeandmorestuff

Alla inlägg den 1 mars 2014

Av helen - 1 mars 2014 14:00



1.  Jag är mobilberoende/Facebook,Tumblr beroende ! 

No comments on this! xD

 



2. Jag är jätte dålig på att spara pengar! Jag försöker varje månad tänka '' A men nu ska jag fasen spara så jag har råd till det o det i sommar'' Men det brukar allstid bli så att jag slösar upp mina penagar på : Kläder, Mat , tågbiljeter och varor i Skene + - Tacokvällar. Så jag har aldrig någonsin sen jag var 5-10 år lyckats spara i mer än 3 månader! xD



3. Jag har en fobi att bli lämnad kvar ensam!  Alltså att inte ha några vänner kvar, att dom lämnar mig för andra som inte tycker om mig. Har hänt så fucking många gånger när jag var mindre så den känsla är alltid kvar.


 


4. Min favorit blomma är Rosa Rosor! Har gillat dom sen jag var barn och minns att mormor hade såna hemma :.)


5.Mitt intresse för Japans och Östasiatisk kultur har växt något enormt sista tiden! Serier, mangor , Konvent som jag planerar att gå på till sommarn och everything! :D


6. Jag börjar längta mer och mer tills jag bor själv och kan möblera i min egna lägenhet! Jag längtar så mycket tills jag flyttar hemifrån så jag kan bo själv, köpa mina egan grejer, heminreda etc etc :D!!!


 


7. Det jag stör mig på mest här i livet är mobbare, insekter/spindlar och personer som inte inser sina fel! 

 


8. I framtiden efter jag gått ut gymnasiet så vill jag flytta utomlands när jag är 20-22 och se hur det är at bo i ett annat land!:)

 


9. Jag älskar att rita!

 

 

 


10. Jag har bara varit kär på ritkitg ( tror jag) en gång i hela mitt liv och det har varat i 3 år! :s  That's really awkward!






Hoppas ni tyckte om den här lilla listan med aa stuff :P 


Vi ses! :)




Presentation


Konnichiwa!
Jag är en tjej på 16 år som gillar
Att skriva, Pastel, Pastel Goth, Anime, Serier, Att rita och vara med kompisar.
Jag går i 1:an på Gymnasiet, Samhällslinjen och läser också språket Japanska.✌ Läs min blogg för mer info! Mata Ne!:3

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilken choklad av marabou choklad är bäst
 Mjölk choklad
 Vit choklad
 Daim choklad
 Mint krokant
 Jordgubb
 Schweizer nöt
 Polka
 Mörk choklad
 Digestive
 Non stop

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik





Loockbook :)


Ovido - Quiz & Flashcards