mylifeandmorestuff

Direktlänk till inlägg 19 januari 2014

Hänt senaste tiden!

Av helen - 19 januari 2014 22:44

Hej allihopa! Förlåt att jag inte orkat blogga men det har hänt så mycket och har inte orkat skriva , tyvärr :/
Men nu ska jag berätta om det som hänt sen förra Torsdagen. :)

Förra veckan:
På Torsdagen så bestämde vi ( Jag, Johanna och Gabriel ) att vi skulle vara hemma hos Johanna för Gabriel hade aldrig varit i Johannas coola hus 8D . På fredagen så var Gabriel och Leona hemma hos mig och spelade Just Dance 4 :P Det var kul ! :)
Vi var först och pantade och sedan började vi dansa xD Vi körde den indiska låten från Idol, One direction , Call me maybe -.-, The final countdown och en låt som hela Wii U:ET hackade av :P Sen tog vi en paus och gick ner för att göra iordning och fixa pizzan :D Det var första gången jag gjorde med sån köpt pizzadeg från Ica :) När den var inne i ugnen så spelade jag på Gabriels Ds och sen åt vi :) Den var riktigt god!
Efter det så spelade/dansade vi lite till innan Leona skulle hem då fick jag o Gabriel spela ensamma. Men jag var så trött så vi dansade bara en stund innan vi kollade på ett avsnitt av Sherlock Holmes och sen scrapbooking :) Mamma var med och hon började avslöja för mycket om mig själv nästan igen :/ .
Under resten av helgen så spenderade jag den vilande för jag fick feber på Lördagen :( Ajdå.
Jag trodde det hade gått över och blivit bättre så jag gick på måndagen , vilket var det dummast jag någonsin gjorde!
Hela dagen var jätte jobbig och när jag kom hem så var det första jag gjorde att gå o lägga mig :/ Jag sov från 4 till 8 på kvällen och när jag vaknade var jag jätte varm och hade svettats as mycket :( Det visade sig också sen när jag tog min feber att det var över 39 grader :s Inte kul!
Jag var hem 2 dagar ( Tisdag, Onsdag ) Och kom tillbaka precis den dagen då vi skulle till Johanna :)
Skoldagen flöt på som vanligt :) På håltimmen gick jag Gabriel o Felix runt i Torsås torget , köpte Nutella på Ica , fjantade oss och aa m.m xD .
Hos Johanna så visade hon runt i sitt hus, lärde Gabriel spela piano och så berättade hon om sina språkresor :)
OXFORD O LONDON!!! :D
Mamma hämtade oss vid 7 för Johanna skulle göra något. Vi satt och diskuterade om snö , pulka och mord serier påvägen hem :P
På fredagen ( Denna veckan) så gick skoldagen jätte fort för vi slutade vid 1 :) Men det skapade lite komplikationer för våra ordinarie bussar kommer ju egentligen vid halv 3 på fredagar och det är antagligen bara vissa bussar som kommer vid 1. Gabriels buss hade redan åkte eller kom inte överhuvudet taget och det enda bussen som gick till Söderåkra då jag inte behöver gå 8 till 900 meter kommer ju vid 3 tiden. Jag förstod liksom inte den Söderåkra bussen som kom vid 1 för det gick på en som bodde vid Djursvik och dit ska jag inte ! :s
Aja ! Bussarna var konstiga så vi försökte ringa runt och fråga om dom kunde hämta oss för det kom ingen buss :/ Vi fick tag på Gabriels mormor vid halv 2 som sa att hon kunde hämta oss men då skulle jag vara tvungen att va hos Gabriel för hon kunde skjutsa mig till Söderåkra :( Men det var bättre än att vänta till halv 3 :) Och det var längesen jag var hos Gabriel :)
Hans mormor sa att hon skulle komma inom 10 minuter vid halv 2 , hon kom vid 10 över 2 xD Jag frös jätte mycket minns jag! :(
Hemma hos Gabriel var i princip det enda vi gjorde var att kolla på serier och lustiga videos xD
Sen åkte jag hem för jag var hungrig, kollade på Glee och somnade mitt inne i ett avsnitt :P
Resten av helgen har jag bara sovit för har haft så ont i magen . The period has start ! FuCK! :(

Det var väldigt mycket om allt som har hänt :)
Ska sova nu ! :) Och hoppas på att få en bra o rolig måndag, om inte är det bara att göra den så bra som möjligt :)
Godnatt !

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av helen - 20 december 2014 21:33

... Okej, jag vet att detta kan säga tusen ord och så. Och detta beslutet gjorde jag för bara några minuter sedan för jag känner att jag inte hinner lägga ner tid som jag gjorde i 7:an på inlägg om varje dag , det går bara inte längre. + så vill jag ...

Av helen - 4 november 2014 07:44

godmorgon/ Ohayou! Sitter just nu på bussen på väg till skolan. :) Helt vanlig dag. Igår så blev mitt rum klart ( dock så var det väldigt svårt att få upp den ena tapeten ://) Och jag sov i mitt rum denna natten. Jag tittade också på en film som m...

Av helen - 3 november 2014 12:26

helliu! ^u^ Sitter just nu på en säng på Ikea och väntar på att mamma ska bli klar med beställningen av vårat kök. :) Har haft utvecklingssamtal i en halvtimme. Det gick bra! ?? :) Och sen så hade vi ledigt resten av dagen. Senare så ska jag förs...

Av helen - 2 november 2014 20:00

Hejsan!  Nu är det Söndag och hela lovet har iprincip gått.  Jag har spenderat lovet några dagar hos min moster, hos Gabriel, på en lite jobbig händelse som hände under marknads dagen, hos Saga och i Växjö.  Pallar inte berätta i detalj men sam...

Av helen - 25 oktober 2014 13:15

Tänkte att jag kunde göra ett inlägg om bilder o text från dåtid till nutid och se tillbaka på hur mycket jag förändrats. :)   Då kör vi!   2008 - Det var då vi flyttade till Skene och som jag började ta egna bilder,förut så tog mamma alla ...

Presentation


Konnichiwa!
Jag är en tjej på 16 år som gillar
Att skriva, Pastel, Pastel Goth, Anime, Serier, Att rita och vara med kompisar.
Jag går i 1:an på Gymnasiet, Samhällslinjen och läser också språket Japanska.✌ Läs min blogg för mer info! Mata Ne!:3

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilken choklad av marabou choklad är bäst
 Mjölk choklad
 Vit choklad
 Daim choklad
 Mint krokant
 Jordgubb
 Schweizer nöt
 Polka
 Mörk choklad
 Digestive
 Non stop

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik





Loockbook :)


Ovido - Quiz & Flashcards