mylifeandmorestuff

Alla inlägg den 30 januari 2014

Av helen - 30 januari 2014 21:30

Nu har jag äntligen valt gymnasielinje och det känns så skönt att ha fått detta avklarat en gång för alla .  

Aja nog om det. Idag så har vi läst den tråkigaste texten i mitt liv på svenskan av tydligen en jätte känd författare som ingen i klassen hade någon aning om vem det var :P Sen så har jag läst nu hälften av boken :D Känner mig riktigt stolt , bara hälften kvar ;) Och så har jag varit med Gabriel och Felix på håltimmen och dom två jagade varandra o bråkade om en krukväxt och sen hittade vi ett hemligt rum den där snälla läraren var .:)  Tror hon kommer från lågstadiet, eller jag har ingen aning ;P

Efter det så kramade Felix mig och skrek när vi såg trailen för : The fault in our stars. Den är riktigt sorlig!   Det handlar om en cancer sjuk ungdom som hittar en kille från en stödgrupp som också varit sjuk , och dom blir kära och så. Vet inte om hon överlever eller dör.:( 

På eftermiddagen hade vi No som gick skit och matte. Gjorde 8 repitions uppgifter och frågade Angelina saker som jag hade missat när dom gick igenom. Så nu fattar jag lite mer :)


Det var det som hände idag. :) Imon är det fredag , och det betyder HELG IGEN! :D:D PARTY HARD!! MED FAANTA. 8 D .

Nä men jag hoppas att det kommer bli en bra helg o så :) 


Ha det bra! :)

Av helen - 30 januari 2014 16:37

Fasen att man ska glömma bort saker hela tiden! :(
Hände nog inte så mycket igår , bara att mitt biologi prov blev flyttat till på fredag och att idrotten ( friidrott) gick ganska bra , jag gjorde allt men ska förbättra mina resultat.:) Vi bakade också muffins på hemkunskapen o det gick också bra!
Mitt humör går lite som en berg o dalbana just denna veckan men jag försöker ha lite kontroll :P

Nu ska jag nog plugga men jag bloggar nog lite senare om idag och så kan jag skriva om något annat inlägg också , det var längesen sist tycker jag.

Ha det bra sålänge! :D

Bilder från snapchat där jag läser den boken jag håller på o läser nu , Cirkeln. :)

Presentation


Konnichiwa!
Jag är en tjej på 16 år som gillar
Att skriva, Pastel, Pastel Goth, Anime, Serier, Att rita och vara med kompisar.
Jag går i 1:an på Gymnasiet, Samhällslinjen och läser också språket Japanska.✌ Läs min blogg för mer info! Mata Ne!:3

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilken choklad av marabou choklad är bäst
 Mjölk choklad
 Vit choklad
 Daim choklad
 Mint krokant
 Jordgubb
 Schweizer nöt
 Polka
 Mörk choklad
 Digestive
 Non stop

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik





Loockbook :)


Ovido - Quiz & Flashcards