mylifeandmorestuff

Direktlänk till inlägg 8 januari 2014

Väldigt sent ute men här kommer: 8 Januari , Onsdag ! :)

Av helen - 8 januari 2014 22:51

Hejsan! :) Idag har det varit första dagen på den sista terminen i Torskolan , grundskola. Det har varit väldigt jobbig dag på ett sätt, dels för att jag sov bara en timme den natten, hade små ångest för att det verkligen är SISTA terminen :( och sen blev allt bara jobbigare till vi började prata om Just Dance 4 xD

Nu ska jag försöka berätta och reda ut vad som hände :) 


Vaknade 6.00 , då väckarklockan ringde som en galning fram till 7 då jag väntade yrligare till 20 över 7 innan jag steg upp. Gjorde iordning mig i samma ( inte riktigt ;P ) rutin som innan lovet med att göra mitt liv som en musik video med musik från Spotify , och springa runt och göra saker samtidigt xD

Jag kom till skolan lagom försent och det började med hemkunskap. Var så oroligt över hur det skulle gå och vem jag skulle hamna med i grupp för jag var den enda tjejen :/'.  Men vi fick för fösta gången välja vem vi ville jobba med och då blev det ju såklart att jag fick jobba med Gabriel ;P ( NO SHIT) MEn jag tycket det gick bra, vi samarbetade bra ihop sa vår hemkunskaps lärare och det tycket jag med :) Fast vår potatis blev överkokt , köttet var lite rött inuti och brunsåsen smakade bara Soya xD 

Jag suger när det gäller hemkunskap , men hemma är jag på ett sätt bättre på att laga mat , tror jag. 

Jag började känna mig irriterad redan på lektionen men försökte ha självkontroll. 


Efter hemkunskapen skulle vi egentligen haft idrott men jag , Leona , Petter och Gabriel gick runt på expeditionen och lärarrummen.Vi skulle prata om vårat schema med våra mentorer. Vi pratade först med min matte lärare som en endels mentor i klassen , och sen med min och Leonas mentor. Det gick bra! :) Vi ska ändrar lite saker i schemat men vi får se om det egentligen verkligen blir så för några i klassen kände inte direkt att det behövdes ändras någonting :/

Vi gick ner till idrotten för att berätta till våran idrottslärare att vi hade pratat om schemat med vår mentor. Påvägen det blev det värre jag blev mer och mer förbannad och det blev som värst när vi kom fram och pratade med vår idrottslärare, han skällde ut oss och jag försökte för en gångs skulle inte stå där och ta mer skit som jag gjorde när han anmälde mig för skolk förra terminen.

Sen blev allt jobbigt efteråt och kände mig gråtfärdig och bara ville gå hem men det var bara i mitt huvud , i verkligehet blev jag egentligen inte så arg som jag brukade bli ( bra Helen , Yey !:3 )  Och det är jag glad för. :)


På eftermiddagen så förvandlades allt jobbigt som hänt på förmiddagen till gapskratt på lunchen, Hunger games : Catching fire och Simbas Skratt , alltså 1 timme och 30 minuter lång film med Simba som skrattar x,D. Nu när jag tänker efter så var det inte så kul! xc.  Sen på No:n pratade vi om att jag, Leona och Gabriel ska va på fredag och testa mitt Just Dance på WiiU:et ! :D Det kommer bli as kul!! ;D  


Då skoldagen var slut fick jag springa ner från klassrummet till Julias buss för skulle med henne hem och plugga , för har mitt matteprov imon :/  


Nu får vi se vad som händer imon. Om det blir en riktigt jävla skit dag så känner jag bara Okey, fine! Jag har tröttnat på att vara orolig, nu tar jag dagen som den kommer :) Hoppas den bli awesome men vad ska man egentligen förvänta sig på en Torsdag :P


Aja godnatt! :)

  - Har väntat ett år på att lägga ut denna bilden! :D

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av helen - 20 december 2014 21:33

... Okej, jag vet att detta kan säga tusen ord och så. Och detta beslutet gjorde jag för bara några minuter sedan för jag känner att jag inte hinner lägga ner tid som jag gjorde i 7:an på inlägg om varje dag , det går bara inte längre. + så vill jag ...

Av helen - 4 november 2014 07:44

godmorgon/ Ohayou! Sitter just nu på bussen på väg till skolan. :) Helt vanlig dag. Igår så blev mitt rum klart ( dock så var det väldigt svårt att få upp den ena tapeten ://) Och jag sov i mitt rum denna natten. Jag tittade också på en film som m...

Av helen - 3 november 2014 12:26

helliu! ^u^ Sitter just nu på en säng på Ikea och väntar på att mamma ska bli klar med beställningen av vårat kök. :) Har haft utvecklingssamtal i en halvtimme. Det gick bra! ?? :) Och sen så hade vi ledigt resten av dagen. Senare så ska jag förs...

Av helen - 2 november 2014 20:00

Hejsan!  Nu är det Söndag och hela lovet har iprincip gått.  Jag har spenderat lovet några dagar hos min moster, hos Gabriel, på en lite jobbig händelse som hände under marknads dagen, hos Saga och i Växjö.  Pallar inte berätta i detalj men sam...

Av helen - 25 oktober 2014 13:15

Tänkte att jag kunde göra ett inlägg om bilder o text från dåtid till nutid och se tillbaka på hur mycket jag förändrats. :)   Då kör vi!   2008 - Det var då vi flyttade till Skene och som jag började ta egna bilder,förut så tog mamma alla ...

Presentation


Konnichiwa!
Jag är en tjej på 16 år som gillar
Att skriva, Pastel, Pastel Goth, Anime, Serier, Att rita och vara med kompisar.
Jag går i 1:an på Gymnasiet, Samhällslinjen och läser också språket Japanska.✌ Läs min blogg för mer info! Mata Ne!:3

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilken choklad av marabou choklad är bäst
 Mjölk choklad
 Vit choklad
 Daim choklad
 Mint krokant
 Jordgubb
 Schweizer nöt
 Polka
 Mörk choklad
 Digestive
 Non stop

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik





Loockbook :)


Ovido - Quiz & Flashcards