mylifeandmorestuff

Direktlänk till inlägg 29 januari 2013

Tråkiga tisdagen :/

Av helen - 29 januari 2013 16:55

Halloj! Har nyss ( eller för et tag sen ) kommit hem , gjort en micro liten del av no läxan och ätit. 

Så nu sitter jag här vid datan och gör inget speciellt så jag tänkte berätta om min dag :)

På morgonen så hade vi först So. Och till min förvåning så hade vi Leif :S

Asså allvarligt! Hur mycket kan han egentligen ??  Efter det hade vi läsning , rast och språkval.

På språkvalet så kollar vi antagligen på tisdagar på någon random film , som vi också skriver om :P

På tfm:en hade nästan hela klassen musik. Vi spelade välkommen in av Veronica Maggio,

min favvolåt från föra eller för föra året ^^.

Sen hade vi lunch och efter det Idrott. Det va då de va som  roligast då jag o Leona kom före alla andra till idrottshallen och då planerade vi att skrämma dom andra genom att stå bakom dörren och göra massa spökläten. Men de va så mörkt där inne så det såg ut som det va en spindel som flög imot mig och då skrek jag till o öppnade dörren, då jag skrämmde Sandra xP. 

Sen så fortsätte jag o Leona att göra massa spökläten ;D Det slutade med att vi kastade in en strumpa som låg ute i korridoren. 

Det låter verkligen likt mig    På idrotten spelade jag och några tjejer i klassen badminton. Egentligen va jag inte ombytt men jag ville vara med ändå p.g.a tråkighet :) Vi fick gå tidigare sen för vi skulle ha några typer från läns museet.

Dom pratade om gott och ont  och vi fick pepparkakor :D

Japp det va min dag de :) Som ni kanske har sett så har jag gjort en ny header. Gjorde den lite snabbt igår :)

Men ha det bra så ses vi !:D


 

 -

Min katt !!<3   



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av helen - 20 december 2014 21:33

... Okej, jag vet att detta kan säga tusen ord och så. Och detta beslutet gjorde jag för bara några minuter sedan för jag känner att jag inte hinner lägga ner tid som jag gjorde i 7:an på inlägg om varje dag , det går bara inte längre. + så vill jag ...

Av helen - 4 november 2014 07:44

godmorgon/ Ohayou! Sitter just nu på bussen på väg till skolan. :) Helt vanlig dag. Igår så blev mitt rum klart ( dock så var det väldigt svårt att få upp den ena tapeten ://) Och jag sov i mitt rum denna natten. Jag tittade också på en film som m...

Av helen - 3 november 2014 12:26

helliu! ^u^ Sitter just nu på en säng på Ikea och väntar på att mamma ska bli klar med beställningen av vårat kök. :) Har haft utvecklingssamtal i en halvtimme. Det gick bra! ?? :) Och sen så hade vi ledigt resten av dagen. Senare så ska jag förs...

Av helen - 2 november 2014 20:00

Hejsan!  Nu är det Söndag och hela lovet har iprincip gått.  Jag har spenderat lovet några dagar hos min moster, hos Gabriel, på en lite jobbig händelse som hände under marknads dagen, hos Saga och i Växjö.  Pallar inte berätta i detalj men sam...

Av helen - 25 oktober 2014 13:15

Tänkte att jag kunde göra ett inlägg om bilder o text från dåtid till nutid och se tillbaka på hur mycket jag förändrats. :)   Då kör vi!   2008 - Det var då vi flyttade till Skene och som jag började ta egna bilder,förut så tog mamma alla ...

Presentation


Konnichiwa!
Jag är en tjej på 16 år som gillar
Att skriva, Pastel, Pastel Goth, Anime, Serier, Att rita och vara med kompisar.
Jag går i 1:an på Gymnasiet, Samhällslinjen och läser också språket Japanska.✌ Läs min blogg för mer info! Mata Ne!:3

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilken choklad av marabou choklad är bäst
 Mjölk choklad
 Vit choklad
 Daim choklad
 Mint krokant
 Jordgubb
 Schweizer nöt
 Polka
 Mörk choklad
 Digestive
 Non stop

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik





Loockbook :)


Ovido - Quiz & Flashcards