mylifeandmorestuff

Alla inlägg den 30 januari 2013

Av helen - 30 januari 2013 12:27

Hello! was it me you looking for ?? 

Idag är man hemma från skolan :/ P.g.a värk i hela kroppen som jag haft sen i måndags. Det började med benen, sen huvudvärk och nu både och :( Jag som trodde jag hade blivit frisk!

Jag har inte gjort så mycket mest varit inne på mobilen och tittat lite på tv.

Jag kom på också att på lördag är det mello ( Melodifestivalen ) och jag som hade en sån himla lust att gå på genrepet! :D

Men problemet är ju att jag har ingen att gå med :/ Det känns som att ingen kan eller att alla är upptagna. Jag kanske kan fråga någon i sista minuten för man måste antagligen beställa idag. Hoppas det finns någon/några där ute som kan!

Medans jag funderar över det så kan jag passa på att säga att  jag ska åtminstonde börja blogga igen varje dag  och sen får vi se vad som händer :) Men imon är det sista Januari och då är det en månad kvar till våren och ett steg närmare sommaren. Åhh vad jag längtar ! :D 

Men vi ses ! :)


Presentation


Konnichiwa!
Jag är en tjej på 16 år som gillar
Att skriva, Pastel, Pastel Goth, Anime, Serier, Att rita och vara med kompisar.
Jag går i 1:an på Gymnasiet, Samhällslinjen och läser också språket Japanska.✌ Läs min blogg för mer info! Mata Ne!:3

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilken choklad av marabou choklad är bäst
 Mjölk choklad
 Vit choklad
 Daim choklad
 Mint krokant
 Jordgubb
 Schweizer nöt
 Polka
 Mörk choklad
 Digestive
 Non stop

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik





Loockbook :)


Ovido - Quiz & Flashcards