mylifeandmorestuff

Alla inlägg den 31 januari 2013

Av helen - 31 januari 2013 19:16

Hello :D Idag var jag som sagt i skolan igen och om jag skulle fått välja så skulle jag fått stanna hemma. Men jag måste gå för annars får jag för hög frånvaro. Aja om dagen då :)

Då först hade vi matte som var riktigt jobbig. Jag var tvungen att riktigt bitta ihop för att inte få en sån där gråtattack på lektionen.

Men på rast så blev det jobbigt och tillslut så började jag gråta ( Jag kommer ta det senare varför jag var ledsen imon eller något sånt ). 

På andra mattelektionen så var jag JÄÄTTE trött och hållde på att somna. De va inte så konstigt när jag var upp till 1 igår :P

Sen hade vi svenska , So och lunch och efter det språkval. Då satt jag med Sandra och jobbade vid datorn. Vi skrev om berömda personer på engelska. Och jag skrev om Cher Lloyd :) Älskar hennes musik !! <3 :D

Sen hade vi idrott och då var tjejerna inne och spelade badminton medans vi hade musik från spotify som jag installerade in i dom stora högtalarna. De va jätte kul !! :D Jag sprang runt och dansade hela lektionen typ ;D 

Jag älskar Spotify!!


Efter skolan så va jag med mamma i Kalmar för hon skulle köpa något på lidel och glitter på Baronen. Så vi små shopade lite där och på New yorker :) För jag måste spara min penagar.


Det va allt för idag:) Men jag skriver mer imon igen. 

Hejdå! :D


Presentation


Konnichiwa!
Jag är en tjej på 16 år som gillar
Att skriva, Pastel, Pastel Goth, Anime, Serier, Att rita och vara med kompisar.
Jag går i 1:an på Gymnasiet, Samhällslinjen och läser också språket Japanska.✌ Läs min blogg för mer info! Mata Ne!:3

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilken choklad av marabou choklad är bäst
 Mjölk choklad
 Vit choklad
 Daim choklad
 Mint krokant
 Jordgubb
 Schweizer nöt
 Polka
 Mörk choklad
 Digestive
 Non stop

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik





Loockbook :)


Ovido - Quiz & Flashcards