mylifeandmorestuff

Direktlänk till inlägg 6 juni 2012

Studeidag <3 :D

Av helen - 6 juni 2012 11:15

Hej eller god morgon:) Bestämde mig för att inte sova till 12 för jag måste hinna att duscha , öva på svenskan och packa massa andra saker till imon för jag ska till Johanna och sova över från idag till imon :) Vi ska kolla på skräckfilm , äta godis,chips och ännu mera film.Imon så måste jag börja packa för jag ska ha allt klart på fredag morgon för tänkte kanske åka direkt efterskolan och skippa musiken eller aa det måste jag göra och sen bär det av till skene :DD och jag ska stanna där i 2 dagar för att kanske gå på mingla i mark om ida vill och träffa kanske Dead By April och vi ska också kolla på massa filmer som ida har köpt :) (är lite avundsjuk för att jag inte bor i skene för dom säljer ut filmer för 10 kr :/) Sen åker jag och Ida hem på söndag oh shit skrev fredag först (måste sluta blanda veckodagarna) Iaf så då kanske jag gör ett video inlägg på tåget med Ida för vi kommer inte ha så mycket mer att göra :) Jag ser såå mycket fram imot dom här dagarna och sommarlovet fram för allt :DDD Sommarlovet ska kortfattat berätta om först på skolavslutnings dagen så ska vi äta tårta när vi kommer hem och grilla, sen ska vi kolla på den dvd:en på 7:ans show och kanske kolla på den cd som jag o Ida gjorde :) Den 20 åker jag , Ida,Gabriel då.. och kanske någon mer till Ölands djurpark för har inte varit där. Sen så åker jag nog till Skene nån gång den veckan och stannar tills Loreen kommer till Borås :) Sen så ska jag ju följa med Leona till öland :) Sen så kanske fråga om tjejerna i klassen vill ha film kväll innan vi börjar 8:an, sen så åker vi nog någonstans i Augusti :) och sen så är väll sommaren slut , men detta är ju bara den kortfattade versionen och det behöver ju inte bli så som jag har tänkte mih , men måste nog sluta annars blir detta inlägg aldrig klart. Jag avslutar med lite inspiration av klädstilar jag hittade igår:) Seeyu:)


 

Pastell färger var väldigt populära denna våren, och vi får se om det håller i sommar.

Själv tycker jag detta är en blandning av den lolita japanska stilen och pastell men det kan ju bero på att modellen är från asien.





    

Åhh... Bara älskar denna looken , men det som jag tycker förstör allt är skorna för jag

gillar inte sådär väldans mycket högklack , men det kan vara fint till fester och sånt men

jag skulle hellre ha converse til denna looken.





  

Denna är väll ganska sommrig om man tar bort strumpor-byxorna.

En ganska okej look enligt mig men det ser ut som hon vill hänga sig själv

(modellen allså xP)




    

  Ganska fin men skorna är inte mina favoriter, platå skor tycker jag om lite grana men dom är tycker jag är fula.


P.s Ta inte detta personligt för det är bara såhär jag tycker+ att jag inte ens har någon särskill stil :P



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av helen - 20 december 2014 21:33

... Okej, jag vet att detta kan säga tusen ord och så. Och detta beslutet gjorde jag för bara några minuter sedan för jag känner att jag inte hinner lägga ner tid som jag gjorde i 7:an på inlägg om varje dag , det går bara inte längre. + så vill jag ...

Av helen - 4 november 2014 07:44

godmorgon/ Ohayou! Sitter just nu på bussen på väg till skolan. :) Helt vanlig dag. Igår så blev mitt rum klart ( dock så var det väldigt svårt att få upp den ena tapeten ://) Och jag sov i mitt rum denna natten. Jag tittade också på en film som m...

Av helen - 3 november 2014 12:26

helliu! ^u^ Sitter just nu på en säng på Ikea och väntar på att mamma ska bli klar med beställningen av vårat kök. :) Har haft utvecklingssamtal i en halvtimme. Det gick bra! ?? :) Och sen så hade vi ledigt resten av dagen. Senare så ska jag förs...

Av helen - 2 november 2014 20:00

Hejsan!  Nu är det Söndag och hela lovet har iprincip gått.  Jag har spenderat lovet några dagar hos min moster, hos Gabriel, på en lite jobbig händelse som hände under marknads dagen, hos Saga och i Växjö.  Pallar inte berätta i detalj men sam...

Av helen - 25 oktober 2014 13:15

Tänkte att jag kunde göra ett inlägg om bilder o text från dåtid till nutid och se tillbaka på hur mycket jag förändrats. :)   Då kör vi!   2008 - Det var då vi flyttade till Skene och som jag började ta egna bilder,förut så tog mamma alla ...

Presentation


Konnichiwa!
Jag är en tjej på 16 år som gillar
Att skriva, Pastel, Pastel Goth, Anime, Serier, Att rita och vara med kompisar.
Jag går i 1:an på Gymnasiet, Samhällslinjen och läser också språket Japanska.✌ Läs min blogg för mer info! Mata Ne!:3

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilken choklad av marabou choklad är bäst
 Mjölk choklad
 Vit choklad
 Daim choklad
 Mint krokant
 Jordgubb
 Schweizer nöt
 Polka
 Mörk choklad
 Digestive
 Non stop

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik





Loockbook :)


Ovido - Quiz & Flashcards