mylifeandmorestuff

Alla inlägg den 25 februari 2014

Av helen - 25 februari 2014 19:30

' ' Har seriöst hur mycket panik som helst inför matteprovet för hur jag än övar så sitter det aldrig!! :( ' ' 


Hej! :) Sitter just nu och har kollat igenom massa bilder och nya videos från youtube. :) Kan berätta lite om min dag.


Imorse så gick jag inte upp förän tjugo i 8 för jag hade inte någon lust överhuvudet taget att gå till skolan! :( 

Men jag gick iaf och första lektionen var den fruktande musiken och vi skulle ju rappa vår text. Först var jag skit nervös och tänkte att detta kommer inte att gå men eftersom att vi inte hade något annat val så fick vi göra det bästa av situationen, och det gick bra i tillslut! :) Tack vare att jag helt plötsligt förvandlades från mitt negativ till mitt posetiva så lyckades jag få till och med Gabriel att rappa den fåniga texten inför alla.xD Alla blev ju såklart helt '' WTF was dat ??'' Men det spelar ingen roll för vi/ jag hade as kul och dom andra får tycka vad dom vill! Haha :P 


Efter detta hade vi idrott och då hade vi teori + några minuters fys. Det var väl okej men inte direkt det roligaste.


Sen var det lunch och märkte att det var något konstigt i såsen :s Så jag åt inte efter det.. Vi pratade lite om serien som gick på disney channel ( Rasten) om vad den heter på englska och vad det betydde. Det första ordet som kom upp vad det betyde var Alkov. Och länken finns till det om ni klickar på namnet. 


Vi hade rast där efter och då pratade vi om länder innan vi hade geografi ^W^/.YEY! :D.

Idag på geografin så skulle vi placera ut EU länderna och det var riktigt kul!! :) 


Engelskan så förhördes vi på orden och sen skrev/ försökte jag skriva en debatt text om Animal Rights. Det gick sådär.


Sen hade vi svenskan, tråkiga svenska.... 


Och så var skoldagen slut :). 


Nu borde jag öva på matten igen och försöka för det är bättre att försöka o göra sitt bästa än att bara ge upp. :)

Hejdå!


 


 

- Älskar denna outfiten! VERKLIGEN!! :-D Är så glad att jag äntligen kan ha hatt!

Presentation


Konnichiwa!
Jag är en tjej på 16 år som gillar
Att skriva, Pastel, Pastel Goth, Anime, Serier, Att rita och vara med kompisar.
Jag går i 1:an på Gymnasiet, Samhällslinjen och läser också språket Japanska.✌ Läs min blogg för mer info! Mata Ne!:3

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilken choklad av marabou choklad är bäst
 Mjölk choklad
 Vit choklad
 Daim choklad
 Mint krokant
 Jordgubb
 Schweizer nöt
 Polka
 Mörk choklad
 Digestive
 Non stop

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik





Loockbook :)


Ovido - Quiz & Flashcards