mylifeandmorestuff

Alla inlägg den 26 augusti 2013

Av helen - 26 augusti 2013 21:30

Hejsan! Orkar inte riktigt kolla på idol idag och mår för i övrigt sådär  inte så bra.

Idag var det en helt vanlig måndag. Började med sy slöjd som vi inte har haft på 1 år , var lite kul :)

Efter det hade vi So om Kalla kriget o sen rast och Samling då vi pratade om gymnasiet o praon. Måste snart skaffa prao. 

Lucnhen var något konsigt och Felix började prata om prostetuerade folk och då kom jag in då han skulle säga något igen om det så till slut så fick vi fram : Prostetuerad Sallad. 9:an skrämer mig!.. Sen blev jag jagad för Felix ville ta på mit hår :s Och INGEN får röra det utan min tillåtelse , därför ska jag ha mössa imon :D  

På engelskan så gjorde vi ett läsförståelse prov som jag hoppas gick bra. Sen fick vi en till läxa tills imon :/ BLÖÖ!! 

Under språkvalet så jobbade jag för det mesta av tiden i datasalen , men jag kände själv att det blev en slarv lektion för att både Sandra, Jag, Petter och Joel var trötta. Jörgen blev kanske lite irriterad på oss. :P

Sista lektionen så var det bara jag,Sandra o Gabriel som hade engelska och jag var fruktansvärt trött på att alla skrek hela tiden och att det skulle bli ännu värre om Jonas kom in så jag låste dörren för honom xd Skönt att slippa han ibland! Jag läste lite i svenska boken och övade på engelska glosorna ( som jag borde göra nu ) 


Har ont i huvudet och känner mig trött. Ses imon!

Presentation


Konnichiwa!
Jag är en tjej på 16 år som gillar
Att skriva, Pastel, Pastel Goth, Anime, Serier, Att rita och vara med kompisar.
Jag går i 1:an på Gymnasiet, Samhällslinjen och läser också språket Japanska.✌ Läs min blogg för mer info! Mata Ne!:3

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilken choklad av marabou choklad är bäst
 Mjölk choklad
 Vit choklad
 Daim choklad
 Mint krokant
 Jordgubb
 Schweizer nöt
 Polka
 Mörk choklad
 Digestive
 Non stop

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik





Loockbook :)


Ovido - Quiz & Flashcards