mylifeandmorestuff

Alla inlägg den 16 februari 2013

Av helen - 16 februari 2013 17:57

Hejjsan!:) Förlåt att jag inte har hållt igång uppdateringen, men jag har haft fullt upp denna veckan. 

Förra helgen mådde jag jätte illa, för jag har fått tillbaks min aptit igen från när jag var sjuk och jag äter jätte lite så jag nästan spyr.:s Så i måndags så stannade jag bara halva dagen. 

På tisdag fick jag reda på att min bästis skulle komma hit :D ( Och hon är också här just nu :) ) O hon kom hit på tisdags kvällen :)

Hon va i min skola i 2 dagar vilket var riktigt kul, har aldrig skarttat så mycket i skolan förut :P Men igår ( Fredagen ) så hade vi ett litet gräl på morgonen och det blev så att jag fick gå till skolan själv. Även fast det va jobbigt i Skene så är det jobbigt här med! Men det tänker jag inte ta upp mer iaf.

Det blev roligare senare under dagen då vi åkte och bowlade :), Jag vann över Ida och Gabriel :D Hehe något som jag iaf är bra på   

När vi kom hem kollade vi på skräck film ( Paranormal Activity 4 ). Den va riktigt tråkigxP Sen åkte Gabriel hem och då kollade vi på cockpit som bara va konstig .  Sen gick vi o la oss för jag va jätte trött ;P

Idag ska vi kolla på mello och vi sitter just nu och ser på pretty  little liars eller aa Ida gör de iaf.  Men nu orkar jag inte skriva mer så vi ses.

Hejdå :D

 

Presentation


Konnichiwa!
Jag är en tjej på 16 år som gillar
Att skriva, Pastel, Pastel Goth, Anime, Serier, Att rita och vara med kompisar.
Jag går i 1:an på Gymnasiet, Samhällslinjen och läser också språket Japanska.✌ Läs min blogg för mer info! Mata Ne!:3

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilken choklad av marabou choklad är bäst
 Mjölk choklad
 Vit choklad
 Daim choklad
 Mint krokant
 Jordgubb
 Schweizer nöt
 Polka
 Mörk choklad
 Digestive
 Non stop

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18 19
20
21 22
23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik





Loockbook :)


Ovido - Quiz & Flashcards